לראשונה בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס": סדנת נטוורקינג

את הסדנה יעביר קית' פראצי, מומחה לפיתוח נטוורקינג מקצועי ■ הסדנה מחייבת הרשמה מראש, והמשתתפים יזכו לפגוש את "האדם המקושר ביותר בעולם", שבמשך המפגש ינסה להטמיע בהם את המיומנויות המתאימות

ועידת ישראל לעסקים 2009 של "גלובס" תציע השנה לראשונה סדנת נטוורקינג, שתעסוק בדרכים השונות לפיתוח נטוורקינג אישי ומקצועי.

את הסדנה יעביר קית' פראצי, מומחה לפיתוח נטוורקינג. פראצי נכלל ברשימת "40 המשפיעים מתחת לגיל 40" של המגזין "קריינ'ס" ונבחר ל"מנהיג עולמי של המחר" על-ידי הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס. הוא פרסם את הספר "לעולם אל תאכל לבד", שהפך לרב-מכר.

בראיון שהעניק לאחרונה ל"גלובס" אמר פראצי: "אנו נכנסים בקרוב לעידן הקונספטואלי, בו הפגנת רגשות, אמפתיה ושיתוף-פעולה הן תכונות הכרחיות להצלחה. זהו 'עידן היחסים', בו הטכנולוגיה ויחסי האנוש נפגשים".

הסדנה מחייבת הרשמה מראש, והמשתתפים יזכו לפגוש את "האדם המקושר ביותר בעולם", שבמשך המפגש ינסה להטמיע בהם את המיומנויות המתאימות.

ועידת ישראל לעסקים 2009 מהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, והיא תתקיים בין התאריכים 14,13 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.