הנדל"ן בת"א רותח: חבס מכרה בניין משרדים ב-58 מיליון שקל

מדובר בבניין בן 3 קומות הנמצא ליד מגדל היוקרה "רוטשילד 1" שהיא בונה, אשר השלמתו צפויה באמצע 2010

אם יש צורך בעדות נוספת לכך ששוק הנדל"ן בת"א רותח, הוא מגיעה היום (א') מכיוונה של קבוצת חבס , שבשליטת משפחת חבס. הקבוצה דיווחה כי מכרה את בניין המסחר והמשרדים הנמצא ליד מגדל היוקרה "רוטשילד 1" שהיא בונה, אשר השלמתו צפויה באמצע 2010.

את בניין המשרדים מכרה חבס בתמורה ל-58 מיליון שקל, כאשר היא תמשיך לטפל בהשכרת הבניין. מדובר בבניין משרדים המשתרע על שטח שכ-3,000 מ"ר (ברוטו): קומת קרקע המיועדת למסחר בשטח של 650 מ"ר וכן 3 קומות משרדים בשטח של 790 מ"ר כל אחת. הבניין כולל גם חניון תת קרקעי ובו עשרות מקומות חניה.

כאמור, הקבוצה תטפל בהשכרת הבניין, כאשר דמי השכירות ינועו מ-105 שקל למ"ר עבור שטחי המשרדים ועד 270 שקל למ"ר עבור שטחי המסחר. בתמורה לניהול השכירות תשלשל הקבוצה לכיסה 3-4 דולרים למ"ר.

"בנין המסחר והמשרדים הסמוך לפרויקט 'רוטשילד 1' ממוקם בלב ליבו של מרכז העסקים והכלכלה של ת"א", אומר אייל רגב, מנכ"ל קבוצת חבס. "לאור היותו חלק מפרויקט 'רוטשילד 1' בחרנו לטפל בניהול שכירויות המבנה שכן פרופיל הלקוח הוא מרכיב מהותי עבורנו. כוונתנו היא לחתום עם לקוח גדול שישכור את המבנה כולו; לחילופין נבחנת התקשרות עם 2-3 שוכרים לכל היותר".