אינפיניטי חונכת אולם תצוגה חדש בהרצליה

מותג היוקרה היפני השקיע 5 מיליון שקל באולם החדש, שעוצב על ידי מעצב יפני ■ אולם התצוגה הזמני, שפועל בשדרות רוטשילד 69 בת"א, ימשיך לפעול עד סוף השנה

מותג רכבי היוקרה אינפיניטי של קונצרן ניסן חנך היום רשמית את אולם התצוגה החדש של החברה בבית משכית בהרצליה פיתוח. האולם משתרע על 500 מ"ר והוא עוצב על פי הסטנדרטים הבין-לאומיים של המותג בעולם, כולל לאונג' מפואר למסירת כלי הרכב ללקוחות.

אינפיניטי הרצליה

היקף ההשקעה המשוערת בהקמת האולם נאמד ב-5 מיליון שקל. את האולם עיצב המעצב היפני שירו נאקמורה, שאחראי גם על עיצוב דגמי היוקרה של אינפיניטי. אולם התצוגה הזמני, שפועל בשדרות רוטשילד 69 בת"א, ימשיך לפעול עד סוף השנה.

אינפיניטי החלה את פעילותה הרשמית בישראל בתחילת ינואר 2009, מאז נמסרו כ-150 כלי רכב ללקוחות כאשר הדגם המוביל של החברה הוא דגם הכביש-שטח FX , שתופס כ-40% מכלל המכירות.

אינפיניטי Infiniti-G37_Sedan

החודש השיקה אינפיניטי בישראל גם את דגם ה-G37 קונברטיבל עם מנגנון גג קשיח שמתקפל בשלושה חלקים לתא המטען, ומנוע V6 בנפח 3.7 ליטר בהספק 320 כוחות סוס. במהלך השנה צפויה להצטרף להיצע גם מכונית הספורט-סאלון הגדולה "M", שתתחרה בפלח של ב.מ.וו 5 ומרצדס E.