מנכ"ל גוגל ישראל מאיר ברנד ימונה לחבר הנהלת גוגל אירופה

בנוסף, ברנד יכהן כמנהל אזורי לפעילות גוגל במדינות יוון, דרום אפריקה, מלטה, קפריסין וגיברלטר ■ ברנד ימשיך לכהן כמנכ"ל גוגל ישראל, תפקיד אליו נכנס בספטמבר 2005 ■ המינוי נחשב כאות הערכה על הישגיו בהקמת הפעילות הישראלית

מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, ימונה לחבר הנהלת גוגל אירופה לאזור אירופה הדרומית והמזרחית, המזרח התיכון ואפריקה. בנוסף, ברנד יכהן כמנהל אזורי לפעילות גוגל במדינות יוון, דרום אפריקה, מלטה, קפריסין וגיברלטר, כאשר מנכ"לי הסניפים של גוגל במדינות הללו ידווחו לברנד ישירות ויהיו כפופים אליו.

במקביל, ברנד ימשיך לכהן כמנכ"ל גוגל ישראל, תפקיד אליו נכנס בספטמבר 2005, כאשר הופקדה בידיו המשימה להקים בישראל את משרדי החברה ולהוביל את הפעילות של ענקית האינטרנט בישראל.

ברנד (39) הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת הארווארד שבארה"ב ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל-אביב, שם סיים את לימודיו בהצטיינות. לברנד ניסיון של 12 שנים בתפקידים בכירים בחברות בין-לאומיות כגון: Microsoft,Booz Allen ו-P&G. כמו כן, הוא בעל ניסיון רב בתחום האינטרנט - בשנת 1999 שימש כמנהל פיתוח עסקי ב- Exite@Home, שפיתחה מנוע חיפוש, ולאחר מכן כסמנכ"ל שיווק ומכירות ב- ICQ, שנרכשה על ידי AOL.

מינוי זה נחשב כאות הערכה על הישגיו של ברנד בהקמת הפעילות הישראלית של גוגל, וקידום פלטפורמות הפרסום שגוגל מציעה למפרסמים בישראל, כאשר בשבוע שעבר הודיע ברנד על פתיחת אתר שיתוף קבצי הווידיאו יו-טיוב למפרסמים ישראליים.

על פי ההערכות, גוגל ישראל צפויה לסיים את 2009 עם הכנסות של מעל ל-160 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של כ-100 מיליון דולר ב-2008.