דיון בוועידת ישראל: מה יקרה לאינטרנט במהלך העשור הבא?

בין משתתפי הדיון: ג'ארד כהן, חבר בצוות תכנון המדיניות של משרד החוץ האמריקני; מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל; אילן ישועה, מנכ"ל וואלה; ויובל נתן, עורך ראשי ומנכ"ל Mako

ועידת ישראל לעסקים 2009 של "גלובס" תעלה את הדיון "אינטרנט - העשור הבא". במסגרת הדיון תוענק תחזית איך תיראה חלוקת ההכנסות העתידית באינטרנט, מתי נצפה בתוכן בתשלום, מה הן ההשפעות על המדיות האחרות, כיצד ישרדו האתרים בישראל, אילו שיתופי-פעולה או מיזוגים צפויים בתחום ועוד.

הדיון ייערך בהשתתפותם של ג'ארד כהן, חבר בצוות תכנון המדיניות של משרד החוץ האמריקני, שידבר על שימוש הניו מדיה למאבק בטרור ולהשפעה על צעירים; מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל; אילן ישועה, מנכ"ל וואלה; יובל נתן, עורך ראשי ומנכ"ל Mako; גדי שמשון, מנהל פ.צ. בלוגים; וגיגי לוי, מנכ"ל 888. את הדיון ינחה רותם דנון, עורך מגזין "פירמה" של "גלובס".

ועידת ישראל לעסקים תיערך ב- 13-14 בדצמבר. הוועידה מהווה את מקום המפגש המרכזי של מקבלי החלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה, דוברים ומשלחות מחו"ל, ומאפשרת להכיר, לנתח וללמוד את הטרנדים הקיימים בעולם הכלכלי הגלובלי.

באמצעות הוועידה ניתנת הזדמנות להכיר את העוסקים במלאכת העשייה הכלכלית העולמית והישראלית, ליצור קשרים ובעיקר ללמוד על השינויים המתרחשים בכלכלת העולם.

הדוברים שישתתפו בוועידה יעסקו בניתוח המצב הכלכלי העולמי ויציגו בפאנלים השונים תחזיות, עמדות ומגמות לשווקים השונים ברחבי העולם.

על רקע המשבר הכלכלי הגלובלי, מקבלת ועידת ישראל לעסקים 2009 משמעות מיוחדת בסדר היום הכלכלי והציבורי.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2009: http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=3798