כל 6 המשרדים שניגשו למכרז על
תקציב הפרסום של
קרן קיימת לישראל עברו את מחסום מצגות המשרד ועולים לשלב השלישי במכרז - כך נודע ל"גלובס". השלב השלישי במכרז כולל הצעות מסחריות שהוגשו במעטפות סגורות כחלק מההגשה למכרז.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" על התקציב מתמודדים 6 משרדי פרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב, זרמון-גולדמן, יהושע TBWA, שלמור-אבנון-עמיחי, אדלר-חומסקי ומקאן-אריקסון.
תקציב הפרסום של קק"ל טופל ב-5 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, שייצר עבורו מספר קמפיינים - ביניהם גם כאלה שהגיעו לטלוויזיה.
עם זאת, אין מדובר במפרסם גדול, ועל-פי הערכות בענף יגיע היקף התקציב שלו השנה לכ-750 אלף דולר.
דוברת קק"ל אישרה את הידיעה ואמרה בתגובה כי היות וכל המשרדים היו מצוינים, הוחלט להעלות את כולם שלב. הדוברת הוסיפה כי מאחר שבקרן שואפים להעלות קמפיין כבר בט"ו בשבט, בחירת המשרד צפויה בקרוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.