אין שינוי בצמרת: "האח הגדול" בראש טבלת הרייטינג השבועית

"עובדה" של אילנה דיין, שריכזה תשומת-לב בעקבות פסק הדין בפרשת סרן ר', השיגה השבוע רייטינג של 18.3% ■ רשת הכניסה 3 תוכניות לעשירייה הפותחת בטבלה, לעומת 4 תוכניות לקשת

הירידה המינורית בנתוני הרייטינג של "האח הגדול" אינם משנים את המגמה. "האח הגדול" של קשת היא עדיין התוכנית המובילה בישראל כיום, ובשיקלול 3 עונותיה היא צפויה להיות התוכנית המצליחה בתולדות של הטלוויזיה המסחרית.

זכיינית ערוץ 2 רשת מצטמצמת לכדי 3 תוכניות בלבד בעשירייה הראשונה של טבלת הרייטינג של השבוע שעבר. אף אחת מתוכניותיה השבוע לא מצליחה להגיע לרייטינג של 20%, כאשר "צחוק מהעבודה" היא עדיין התוכנית הנצפית ביותר של הזכיינית עם 19% רייטינג. ההצלחה של התוכנית מתחדדת עוד יותר לאור שידורה במשבצת הבעייתית של יום שישי בערב. גם הנתונים המשתפרים של "אולפן שישי" מעידים כי ברשת הולך ומתגבש עוגן צפייה ראוי מדרוגית.

"עובדה" עם אילנה דיין, שזכתה לתשומת-לב יתרה בשבוע החלף בעקבות פסק הדין בפרשת סרן ר', הביאה רייטינג של 18.3% בשבוע באחרון. למרות הנתון הגבוה, זו כנראה אחת העונות המוצלחות פחות מבחינת רייטינג מאז התוכנית משודרת בקשת.

3 מתוכניות החדשות של ערוץ 2 נדחסות אף הן לעשירייה המובילה, כאשר המהדורה היומית בראשן עם רייטינג של 19.8%.

תופעה מעניינת היא זו של "מעורב ירושלמי". מאז שסדרת הדרמה נקשרה ב-"אח הגדול" זינקו נתוניה משמעותית, מה שמצביע דווקא על איכותה ועל העובדה שזו סדרה שלא "חייבים לראות", אבל בהחלט אפשר ליהנות מצפייה בה.

הצופים של "האח הגדול" נשארים לצפות בדרמה "מעורב ירושלמי", שמשתבצת גבוה יותר ברשימת אלפי הצופים מאשר בטבלת אחוזי הצפייה. בפרק השבוע של "מעורב ירושלמי" צפו 443,000 איש, והוא שובץ במקום הרביעי בטבלה השבועית. כלומר, כמו ב"אח הגדול", אנשים רבים מצטופפים בפחות בתים בכדי לצפות בתוכנית.

22