חנן מור תבנה 80 יחידות דיור במושב מצליח ב-62 מיליון שקל

הרווח מהפרויקט שבאזור רמלה מוערך על ידי החברה ב-10.6 מיליון שקל

חברת חנן מור, הנמצאת בשליטת חנן מור ואבי מאור, זכתה במכרז לבניית 80 יחידות דיור באזור מושב מצליח, שמדרום לרמלה. חברת הנדל"ן תבנה על קרקע של מנהל מקרקעי ישראל שני בניינים, והיא צופה תמורה חוזית של 73 מיליון שקל. החברה הודיעה כי היא יוצאת במבצע למכירת דירות 4 חדרים בעלות של כ-900 אלף שקל.

החברה מעריכה את עלות ההקמה של הפרויקט ב-62.4 מיליון שקל, וצופה לפיכך רווח של 10.6 מיליון שקל (17%). לדברי מאור, המנכ"ל ויו"ר החברה, "בדומה לפרויקטים שאנו בונים בתלמי מנשה ובנס ציונה, גם השכונה החדשה במושב מצליח תבנה על פי עקרונות בנייה סביבתית שהחברה מיישמת, לרבות הוצאת תו תקן לבנייה ירוקה".

בתחילת החודש דיווחה החברה על הסכם עקרונות להשקעה בחברה על ידי קרן המנוף KCPS . הקרן תעמיד לרשות חנן מור הלוואות בסך שנע בטווח של 40-120 מיליון שקל, אותן תוכל החברה למשוך לשיעורין עד מארס 2011.

את תשעת החודשים הראשונים של 2009 סיימה חנן מור עם רווח של 1.5 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 2.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. החברה נהנית מהגאות במחירי הנדל"ן למגורים וההכנסות צמחו בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-73% ל-56.5 מיליון שקל.