אוסיף מעמידה למכירה את חלקה בפרויקט להקמת 1,000 יח"ד בחיפה

אוסיף מעוניינת למכור את חלקה - 500 יחידות דיור במחיר של 94.5 מיליון שקל; מדובר בקרקע בשטח של 60 דונם

חברת אוסיף מעמידה למכירה את חלקה בפרויקט מגורים משותף עם חברת גב ים מקבוצת נכסים ובניין בשכונת רמת חביב בחיפה, כך נודע ל"גלובס".

מדובר בקרקע בשטח של 60 דונם לבניית כ-1,000 יחידות דיור, אותה רכשה אוסיף לפני כארבע שנים, עת שהיתה בבעלות דורון אביב ודפנה הרלב. לפני כשנה שלמה אייזנברג רכש את החברה מארקדי גאידמק ב-135 מיליון שקל.

אוסיף מעוניינת למכור את חלקה - 500 יחידות דיור במחיר של 94.5 מיליון שקל. נזכיר כי אוסיף רכשה את המגרש תמורת 23 מיליון דולר. גורמים בענף מעריכים כי לגב ים יש זכות וטו אם וכאשר יימצא קונה.

אוסיף וגב ים תכננו להקים במתחם 18 בנייני מגורים, פארק, ושטחי מסחר. הפרויקט ממוקם בשיפולים המערביים של הכרמל בסמוך לדרך הים. עד היום הוקמו בפרויקט מאות יחידות דיור. הפרויקט התעכב זמן רב בשל מחלוקת בין החברות לוועדה המקומית לתכנון ובניה בנוגע להיטלי השבחה.

מחירה הממוצע של דירת 4 חדרים מיד שנייה בשכונת רמת חביב, בה נמצא הפרויקט, עומד על כ-850 אלף שקל בהשוואה ל-700 אלף שקל לפני כשנה. לדברי אלי שמול, מתווך ב"רי/מקס אישי" בחיפה. "כיום אין באזור בנייה חדשה, אולם אם תחל בנייה, אני מעריך כי ניתן יהיה להשיג עבור דירת 4 חדרים חדשה כמיליון שקל".

בחברת אוסיף סירבו להגיב; דובר קבוצת נכסים ובניין מסר כי המידע אינו מוכר לחברה.