נוקיה E52 - חכם עם גישה נוחה למייל

ה-E52 הוא מכשיר עסקי בעיצוב קלאסי ומלבני ■ יש בו שירות מיילים מוצלח המאפשר חיבור לדואר בדחיפה, וכן הורדה חינמית של אפליקציית מהחנות של נוקיה - כך תוכלו למשל, ליהנות מתוכנות ניווט, ספורט או מסרים מיידים

נוקיה החלה לחזק בשבועות האחרונים את סדרת המכשירים העסקיים שלה בארץ - Eseries. לאחר שהשיקה את ה-E75, מוציאה נוקיה בישראל את E52 - מכשיר עסקי בעיצוב קלאסי ומלבני.

*עיצוב: בשונה מה-E75 שהגיע עם מקלדת נשלפת, או ה-E66 שהגיע במראה הסליידר, ה-E52 מעוצב במראה דק - העובי שלו הוא רק 9.9 מ"מ ומשקלו 98 גרם. הנדסת האנוש המינימליסטית לא פגעה בגודל הכפתורים, שיאפשרו גם לבעלי אצבעות גדולות מאוד להשתמש בטלפון הזה, כולל חריטת אותיות ברורה גם כן. הבעיה היחידה היא שכפתור ה-Send נמצא במקום לא כל-כך נוח. להשלמת השיק העסקי, המכשיר עשוי ממתכת כסופה, כאשר גב הטלפון מיוצר ממתכת מחוספסת.

נוקיה E52

*ממשק: בדומה לרוב הטלפונים של נוקיה, גם ה-E52 מגיע עם מערכת ההפעלה סימיבאן, המציעה כאן מהירות תגובה טובה, בזכות המעבד במהירות 600 מגה הרץ המשולב כאן. הזיכרון הפנימי של הטלפון הזה הוא רק 60 מגה, אבל אתם תמצאו בערכה כרטיס בנפח של 1 ג'יגה ואפשרות להרחיב את הזיכרון עד 16 ג'יגה. מה שבוודאי יאפשר לכם להתקין אפליקציות רבות על המכשיר ולאחסן כמות שירים גדולה.

*מצלמה: בדומה למכשירים עסקיים אחרים של נוקיה, המצלמה לא זוכה להתייחסות רבה. במקרה הזה, המצלמה באיכות של 3.2 מגה פיקסל עם פלאש, אבל ללא פוקוס אוטומטי. מצד שני, המצלמה מבצעת סוג של מיקוד בתמונה, כך שהתמונות יוצאות ממוקדות. בסך הכול, איכות התמונה הסופיתלא רעה בכלל. התקן ה-GPS המשולב במכשיר לצרכי ניווט מאפשר לקבל על התמונה את המיקום בה היא צולמה.

*אינטרנט: מלבד מצלמה, תיהנו ב-E52 משירות מיילים מוצלח המאפשר חיבור לדואר בדחיפה - מה שאומר שהמיילים שלכם ייכנסו למכשיר ללא הפסקה בשעות ובימים שבהם תהיו מעוניינים בכך. כמו כן, יש כאן תקשורת אינטרנט אלחוטית.

*אפליקציות: בנוסף ליכולות החומרה, נוקיה מנסה לחזק בתקופה האחרונה בארץ את חנות האפליקציות שלה - OVI Store.

מדובר בחנות שבה אפשר להוריד יישומים בחינם או בתשלום, מתוך מאגר אפליקציות מאוד גדול. לאחר הורדה חינמית של אפליקציית החנות מתוך האייקון "הורד" שנמצא במכשיר, תגלו גישה לכל השירותים המאוד חביבים שניתן למצוא בחנות. כך תוכלו למשל, ליהנות מתוכנות ניווט, ספורט או מסרים מיידים.

*בשורה התחתונה: ה-E52 הוא טלפון חכם, שכולל יכולות מייל טובות וגם עיצוב נוח למגע.

*מחיר באורנג': 3,204 שקל (או כ-90 שקל במשך 36 חודשים).

*ציון: 8.5.