אמות השקעות תרכוש את בניין פלאפון ובניין בלוד ב-262 מיליון שקל

החברה שבשליטת נתן חץ חתמה על הסכם לרכישת זכויותיה של ישראלום, מקבוצת ברונפמן-פישר של מתיו ברונפמן ושולם פישר, בבניין פלאפון בגבעתיים ובבניין באזור התעשייה הצפוני של לוד תמורת 262 מיליון שקל

חברת אמות השקעות , שבשליטת נתן חץ, חתמה על הסכם לרכישת זכויותיה של ישראלום , מקבוצת ברונפמן פישר של מתיו ברונפמן ושולם פישר, בבניין פלאפון בגבעתיים ובבניין באזור התעשייה הצפוני של לוד תמורת 262 מיליון שקל.

מדובר בשני שליש מבניין פלאפון בגבעתיים, בו מחזיקה היום אמות ב-33.34% מהנכס, כך שעם השלמת העסקה תהיה אמות המחזיקה הבלעדית בנכס. בית פלאפון הוא בניין משרדים בן שבע קומות בצומת הרחובות דרך השלום ויצחק רבין בגבעתיים, המושכר במלואו לחברת פלאפון.

הבניין כולל שטח ברוטו של כ-15 אלף מ"ר משרדים וקומה מסחרית בת 2,400 מ"ר. כן הוא כולל חניון תת-קרקעי בן 450 מקומות חניה.

חוזה השכירות הנוכחי של פלאפון אמור לפקוע בסוף דצמבר 2010, וישראלום מנהלת איתה מגעים לחתימה על חוזה שכירות חדש מ-1 בינואר 2011 עד ה-31 בדצמבר 2015, עם אופציה לחמש שנים נוספות. בתקופת השכירות החדשה צפויים דמי השכירות לעלות בכ-10% לעומת דמי השכירות הנוכחיים, וישראלום תצטרך להשקיע כ-6.5 מיליון שקל בשיפוצים ובהשבחת הבניין.

הנכס השני לגביו נחתם הסכם הוא בניין על קרקע בשטח 105 דונם באזור התעשיה
הצפוני בלוד, עליהם בנויים מבנים בשטח עילי כולל של כ-47 אלף מ"ר שמושכרים במלואם לחברת קרגל בע"מ ומשמשים לתעשייה ולאחסנה. תקופת השכירות מסתיימת בחודש יוני 2017 ולקרגל נתונות אופציות להארכת תקופת השכירות בשתי תקופות נוספות של 10 וחמש שנים בהתאמה. ההכנסות נטו מהנכס הן 11.1 מיליון שקל בתוספת מע"מ לשנה.