עונת הקניות בארה"ב, שהחלה ב"יום שישי השחור" שלאחר חג ההודיה, נמצאת רגע לפני סיום. מדיווחים של רשתות קמעונאיות, כגון סירס וטויס אר אס, ייתכן שהקונים הסתערו ביום האחרון על הקניונים והחנויות במטרה לזכות בהנחות של הרגע האחרון או שפשוט לא הצליחו לערוך את קניותיהם בגלל סוף השבוע הקודם, שאופיין בסופות שלגים עזות בכל צפון-מזרח המדינה.
השבוע הקרוב, שבין חג המולד והסילבסטר, אחראי מסורתית ל-15% מפדיון העונה, לאחר שבעלי כרטיסי המתנה מהחג באים לממשם ולנצלם. כבר עתה ברור כי עונה הנוכחית טובה מהעונה שעברה, שהוגדרה "קטסטרופלית" שכן היה התרחשה בשיאו של המשבר הפיננסי, אך טרם ברור כיצד תוכתר סופית.
"אני חושב שהקמעונאיות היו צריכות להיות יותר אגרסיביות בעונה הנוכחית. המון אנשים עדיין מחכים לקנות לאחר החג כי המבצעים וההנחות לא היו ממש טובים", ציין דיוויד באסוק, מנהל ב-AlixPartners, חברה עולמית לייעוץ חברות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.