משרד עוה"ד גולדפרב שכר 6 קומות במגדל אלקו בת"א

משרד עורכי הדין השני בגודלו בישראל ישלם דמי שכירות בהיקף של 12 מיליון שקל בשנה ■ חוזה השכירות נחתם לתקופה של 6 שנים עם אופציית הארכה עד ל-25 שנה

משרד עורכי הדין גולדפרב שכר 6 קומות בשטח 8,750 מ"ר במגדל אלקו, הנבנה בדרך יגאל אלון בתל-אביב. משרד עורכי הדין השני בגודלו בישראל ישלם דמי שכירות בהיקף של 12 מיליון שקל בשנה.

מגדל אלקו, שמתנשא לגובה של 45 קומות בשטח כולל של 60 אלף מ"ר להשכרה, הוא בבעלות החברות אמפא נדל"ן, אלקטרה נדל"ן ואלקטרה השקעות.

משרד גולדפרב-לוי-ערן-מאירי-צפריר ושות' מצטרף למשרד הפרסום אדלר-חומסקי, ששכר במגדל 4 קומות מוקדם יותר השנה וקומה נוספת לאחרונה. הנהלת מגדל אלקו תשב בקומה העליונה של המגדל.

השטח שהושכר למשרד גולדפרב ממוקם בין הקומה ה-27 והקומה ה-32 במגדל. עסקת השכירות כוללת גם 180 מקומות חניה במגדל, כך שמחיר העסקה משקף דמי שכירות בסך 100 שקל למ"ר לחודש.

חוזה השכירות נחתם לתקופה של 6 שנים עם אופציית הארכה עד ל-25 שנה. סך הכל ישלם המשרד דמי שכירות בסך 72 מיליון שקל ב-6 השנים הראשונות.

משרד גולדפרב מעסיק כ-135 עורכי דין וסך-הכל 250 מועסקים. היום יושב המשרד הן במגדל אמות השקעות ברחוב ויצמן בתל-אביב והן במגדל המשולש במגדלי עזריאלי. הוא צפוי לאכלס את השטח המושכר במגדל אלקו במחצית 2011.

לדברי עו"ד יהודה לוי, השותף המנהל של משרד גולדפרב, "המעבר למגדל אלקו הוא חלק מהתכנון האסטרטגי של הפירמה לרכז את כל פעילותה, הנוכחית והעתידית, במגדל אחד. לאחר בחינת האופציות הרלוונטיות במגדלים השונים בתל-אביב, הוחלט לבחור במגדל שיהלום את תדמיתה וצרכיה של פירמת עורכי הדין".

זוהר לוי, מנכ"ל אמפא נדל"ן, ציין כי בסך-הכל שווקו 12 מתוך סך קומות משרדים, ובימים אלה מתנהל משא-ומתן מתקדם עם פירמות גדולות שמתעתדות לעבור למגדל.