מנכ"ל יבואנית סוני אריקסון: צריך משכנתא כדי לקנות iPhone

מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה: "ה-iPhone הוא דגם אחד שפונה לקהל צעיר, שאין לו בהכרח כסף בשבילו" ■ סוני אריקסון השיקה היום את קולקציית המכשירים החדשה שלה הכוללת 3 דגמים: Satio, Aino ו-Yari

סוני אריקסון השיקה היום (ג') את קולקציית המכשירים החדשה שלה, הכוללת 3 דגמים: Satio, Aino ו-Yari.

דגם ה-Satio הוא מכשיר הדגל של סוני אריקסון, הכולל מסך מגע, מערכת הפעלה חכמה (סימביאן) ומצלמת 12 מגה פיקסל. המכשיר מתחרה ראש בראש מול ה-iPhone של אפל, מכיוון ששניהם פונים לאותו קהל יעד.

סוני אריקסון

מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה, שנאלץ בימים אלה להתמודד מול ההשקעה המאסיבית והרצון של המפעילות למכור טלפונים של אפל, לא נראה חושש מדי. "ה-iPhone הוא דגם אחד, והוא לא פונה לכל אחד. כמו כן, מדובר במכשיר שפונה לקהל צעיר, שאין לו בהכרח כסף בשבילו, והוא צריך לקחת משכנתא בשביל לקנות אותו".

דגם ה-Aino של סוני אריקסון מאפשר למשתמשים הגיימרים של הטלפון לשלוט בסוני פלייסטיישן 3 שלהם ולהפעיל תכנים השמורים עליו, על גבי הסלולרי, כך שהצרכן יוכל לשחקן באמצעות הטלפון במשחקים הנמצאים בקונסולה שלו.

דגם ה-Yari כולל משחקי תנועה הפועלים על אותו עיקרון של אלה מה-Wii של נינטנדו, כמו טניס ובאולינג, שמחייבים את השחקן להניע את המכשיר כמו מחבט טניס או לאחוז ולגלגל אותו כמו כדור באולינג. במכשיר אפילו נמצאים משחקי אימון דוגמת יוגה, המזכירים ולו במעט את ה-Wii Fit.

כל המכשירים החדשים של סוני אריקסון יושקו בפלאפון ובפרטנר, למעט ה-Aino שיושק רק בפלאפון. חברת סלקום החליטה לא להשיק אף אחד מהדגמים החדשים, כאשר לדברי ברקן לא מדובר במשהו גורף, וסלקום ממשיכה להוציא דגמים של החברה.