חברת אסם החלה לאסוף מהמדפים בנקודות המכירה בקבוקי רוטב אלף האיים ואלף האיים לייט.
החברה הודיעה היום (ג') כי במספר מצומצם של בקבוקי רוטב אלף האיים ואלף האיים לייט התגלתה תקלה נקודתית שהובילה לתסיסה במוצר.
מהחברה נמסר כי הבעיה התגלתה בעקבות פניות של צרכנים, שלאחריהן ביצעה אסם בדיקה מיידית של המוצרים.
מהבדיקה עולה כי בחלק מרטבי אלף האיים, מ-4 תאריכי ייצור, קיימת תסיסה המשפיעה על הטעם והמראה של המוצר, אך אין בה פגיעה בבטיחות המוצר או חשש לבריאות הציבור.
אסם דיווחה למשרד הבריאות ולחנויות והחלה באיסוף המוצר מן המדפים.
לדברי אסם, מדובר במוצרים מתאריך אחרון לשיווק על-פי הפירוט הבא:
* רוטב אלף האיים, בקבוק 290 מ"ל - 16/04/2010
* רוטב אלף האיים, בקבוק 600 מ"ל - 13/04/2010
* רוטב אלף האיים לייט, בקבוק 290 מ"ל - 20/03/2010, 21/03/2010
צרכנים שברשותם מוצר מתאריכים אלה מוזמנים לפנות למוקד שירות הצרכנים של אסם במספר1-700-70-76-76 או לחנות שבה נקנה הרוטב לקבלת מוצר חלופי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.