הסטארט-אפ 5min - המנצח בתחרות TechAviv ל-2009

הסטארט-אפ זכה אתמול בתחרות TechAviv Peer Awards לשנת 2009, במסגרתה 5 חברות סטארט-אפ ישראליות הציגו את הטכנולוגיות שפיתחו

הסטארט-אפ 5min זכה אתמול בתואר חברת הסטארט-אפ המובילה לשנת 2009, בתחרות TechAviv Peer Awards, שהתקיימה אמש (ה') בתל אביב. במסגרת התחרות, 5 חברות סטארט-אפ ישראליות הציגו את הטכנולוגיות שפיתחו בפרזנטציה של 10 דקות, והקהל הוא אשר בחר את הזוכה, באמצעות הודעות SMS.

5min הוקמה ב-2007 על ידי רן-הר נבו (מנכ"ל החברה), טל סימנטוב וחנן לשובר, והיא מפתחת פלטפורמת וידיאו, המספקת תשובה ויזואלית לכל שאלה פרקטית בכל תחום. מעל ל-30 מיליון גולשים שונים נחשפים לתכניה מדי חודש.

5min התמודדה מול 4 חברות נוספות: Face.com, המפתחת טכנולוגיה לזיהוי פרצופים בתמונות, Colnect, שפיתחה זירת מסחר ותקשורת לאספנים (ועל פי ההערכות הגיעה למקום ה-2 בפער זעום), my6sense, שמציעה טכנולוגיית RSS חכמה, הלומדת את העדפות התוכן של משתמשי הסלולר, ו-6rounds, שמפתחת פלטפורמה אינטראקטיבית לשיחות וידיאו.

5 הפיינליסטיות נבחרו מתוך רשימה של 100 מועמדות, על ידי 6,000 קולות, בתהליך שנמשך 3 שבועות. את התחרות ארגן ירון סמיד, מקים קהילת TechAviv, שיוזם אחת לשבועיים פורום שבו מציגות 305 חברות סטארט-אפ ישראליות.