מבני תעשיה חתמה על הסכם האופציה במתחם מגדלי תל-אביב

חתמה עם קבוצת האחים חג'ג' ואקרו נדל"ן על הסכם לרכישת הקרקע המיועדת לבניית מגדל D בפרויקט מגדלי תל-אביב תמורת כ-107.5 מיליון שקל ■ עם מימוש האופציה תרשום החברה רווח לפני מס בסך כ-70 מיליון שקל

חברת מבני תעשיה , שבשליטת אליעזר פישמן, חתמה על הסכם אופציה עם קבוצת האחים חג'ג' ואקרו נדל"ן לרכישת הקרקע המיועדת לבניית מגדל D בפרויקט מגדלי תל אביב תמורת כ-107.5 מיליון שקל.

הרוכשים יוכלו לממש את האופציה עד ה-30 באפריל 2010. עם מימוש האופציה צפויה מבני תעשיה לרשום רווח לפני מס בסך כ-70 מיליון שקל. הזכויות בקרקע למגדל D כוללות 168 חניות שנבנו על ידי מבני תעשיה בעבר.

הסכם זה הוא חלק מעסקה שבחלה בספטמבר האחרון ובה חתמה מבני תעשייה על הסכם הבנות לא מחייב עם קבוצת האחים חג'ג' ואקרו נדל"ן למכירת אופציה לרכישת הקרקע המיועדת לבניית מגדלי C ו-D תמורת כ-205 מיליון שקל.

כזכור, בתחילת החודש שעבר מימשו הרוכשים את האופציה לרכישת הקרקע המיועדת לבניית מגדל C שבמתחם מגדלי תל אביב, תמורת 95 מיליון שקל.

תמורת האופציה לרכישת הקרקע למגדל D קיבלה מבני תעשיה כ-3 מיליון שקל מתוך התשלום שהפקידו הרוכשים בנאמנות לפי הסכם האופציה למגדל C. כשתמומש האופציה תחשב התמורה כתשלום הראשון מתוך סכום התמורה הכולל.

אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"