אם הנרצח בן ה-28 מראשל"צ: "אנסו אותי באכזריות כל הלילה"

סרגיי קולסניקוב, בן 28 מראשל"צ, נמצא הבוקר ללא רוח חיים במיטתו כשסימני דקירות רבים על גופו ■ אמו של הנרצח, שגם על פניה נראו סימני מאבק, סיפרה לחוקרים כי אלמוני פרץ לדירתה ו"אנס אותי באכזריות כל הלילה"

חשד למקרה רצח שני בתוך יממה: כוחות גדולים של משטרה ומד"א הוזעקו הבוקר (א') לדירת מגורים ברחוב עין הקורא בראשון לציון, שם נמצא סרגיי קולסניקוב בן ה-28 ללא רוח חיים במיטתו כשעל גופו סימני אלימות רבים. במקביל נבדק חשד כי אמו של סרגיי, שמצאה את גופת בנה, נאנסה באכזריות על ידי הרוצח. בגלי צה"ל דווח כי החשוד ברצח ובאונס הוא דייר שלישי שהתגורר בדירה ושכר שם חדר.

האם המבועתת הזעיקה צוות מד"א, שנאלץ לקבוע את מותו של הצעיר במקום. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום פתחו בחקירת המקרה ומחפשים אחר חשוד ברצח. סמוך לזירת האירוע נמצא זוג נעליים, שייתכן וקשור לרוצח, שעשוי לשפוך אור על נסיבות המקרה.

האם ההמומה, שעל פניה נראו היטב סימני מאבק, הועברה לחקירה בידי אנשי ימ"ר מרכז. בחקירתה סיפרה האם כי אלמוני פרץ לדירת המשפחה, התנפל עליה וביצע בה את זממו. "הוא אנס אותי כל הלילה", העידה.

על גופה של האם נמצאו חבלות, אך גורם במשטרה סיפר לחדשות 2 באינטרנט כי בגרסתה התגלו בקיעים רבים, והיא תעבור אימות בפוליגרף ובדיקה רפואית שתקבע אם אכן נאנסה.

"בחור נורמטיבי ושקט בלי סכסוכים"

ניצב אלון אריה, מפקד משטרת ראשל"צ, אמר לחדשות 2 באינטרנט כי "החקירה עדיין בראשיתה. נמצאו סימני אלימות בזירה אך טרם ברור מה הוביל לרצח". אחד השכנים בבניין סיפר כי מדובר בצעיר נורמטיבי ושקט, וכי לא היו לו סכסוכים עם איש. "לא שמענו בלילה שום רעשים מיוחדים מהדירה", אמר השכן והוסיף: "הם היו שותים בירות בלילה מחוץ לבניין, אבל לא עברו את הגבול. מוזר לי לחשוב שהוא נרצח".

זוג פרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה, ליאור אלטמן ומשה סלח, סיפרו לחדשות 2 באינטרנט על פרטי המקרה. "הזעיקו אותנו בשעה 11:00", מספר אלטמן, "הגבר נמצא במיטתו מחוסר הכרה עם דקירות מרובות באזור הבטן והחזה, ונאלצנו לקבוע את מותו".

הבוקר: נדקר למוות חסר בית

"לא זיהיתי במקום שום חפץ שהיה יכול לשמש לדקירה", הוסיף אלטמן. לדבריו באזור הרצח לא נראו בני משפחה של הנרצח אך הייתה התקהלות רבה של סקרנים.

מוקדם יותר הבוקר נדקר למוות אדם חסר בית בחוף קלדרון שבבת-ים. עוברי אורח הזעיקו את המשטרה למקום בו נמצאה גופתו. חמישה בני אדם, גם הם חסרי בית, נעצרו מעט מאוחר יותר בחשד למעורבות ברצח. טרם התבררה סיבת הרצח.