אברי גלעד על החיקוי ב"ארץ נהדרת": "אני לא כלום - וזה כיף"

"מעריב" דיווח הבוקר כי "ארץ נהדרת" תוריד את החיקוי של גלעד ■ גלעד לגל"צ: "האנשים שמתעסקים בחדשות, צריך לתת להם בעיטה אחת בתחת השמן שלהם; שיילכו לרחובות, יפגשו אנשים וישאלו אותם מה באמת מעניין אותם"

ההד התקשורתי עשה את שלו? "מעריב" מדווח הבוקר (ה') כי בתוכנית "ארץ נהדרת" של זכיינית ערוץ 2 קשת החליטו להוריד את החיקוי של דמותו של אברי גלעד.

גלעד גולם על-ידי השחקן אסי כהן, מה שהביא לתגובה מצידו של גלעד בתוכנית האירוח שלו המשודרת על-ידי הזכיינית רשת.

כזכור, גלעד ניצל את הבמה בתוכניתו ותקף ביום (ג') את "ארץ נהדרת" בעקבות החיקוי שלו, אותו הגדיר "מגעיל".

"ביום שישי האחרון קיבלתי מתנה מעולה ומגעילה בו-זמנית", אמר גלעד במונולוג הפתיחה בתוכניתו. "עשו עליי חיקוי ב'ארץ נהדרת'. שמחתי כי נתנו אותי לאסי כהן ולא לשני כהן או מאור כהן. בכלל, כנראה שלכהנים מותר להיות בבית-קברות, כי כל התוכנית הזו היתה בית-קברות אחד גדול של בדיחות".

בהמשך תקף גלעד גם את זכיינית ערוץ 2 קשת ואמר כי "ממרומי הרייטינג של התוכנית, שמזכיר את המגדל הענק בדובאי, בקשת רואים שיש טלוויזיה חוץ משלהם".

בתוכנית "המילה האחרונה" בגלי צה"ל אמר היום גלעד: "איך אנחנו אמורים לתפוס את עצמינו? כל פעם שאני מגדיר את עצמי אני מסתבך. תמיד יהיה מישהו שיהיה לו משהו להגיד על איך אני ומה אני. אם אני מסכים שאני לא יודע מי אני - ואני רק כלי לביטוי ואז אי אפשר לפגוע בי".

"אני אומר את זה בסופשבוע שבו נורא התרסקתי בתדמית שלי, במי אני ובאיך אני מדבר, במה אמרו עליי ואני חייב להגיד שעם כל בדיחות הדעת היה בזה משהו לא נעים. כי להתעסק בעצמך, במי אתה באיך אתה משתקף זה זיפת, ממש זיפת. המנוע הפנימי עולה לטורים מטורפים. חרא".

"אהיה אשר אהיה. אתה רוצה שאהיה מוסר ללגלוג אהיה. מה זה משנה אני כלום. זה כיף - זה משפט שריפד לי את השבוע - אהיה אשר אהיה".

לאחר שגלעד ומנחה התוכנית עימו ג'קי לוי דנו בפרשת השבוע הוסיף גלעד: "אני רוצה להגיד מילה נוספת על דבר הדין ודברים ביני לבין התוכנית המובילה ההיא. אתמול זה היה אייטמו של יום. כל תוכניות האקטואליה. אני הסקתי שאנחנו חיים במדינה חולת רוח".

"שני גופי תקשורת העבירו נהמה האחת לשנייה. איזה שלולית. אכן לא דיברתי עם אסי כהן לפני וגם לא אחרי. לא החלפתי איתו מילה והייתי שמח להחליף".

"אנחנו לא בניו זילנד. אנחנו במדינה שיש בה נושאים בוערים - חינוך הילדים, רעב העניים, צער המובטלים וכשאתה עולה באיזו שטות כזו לראש החדשות - אתה אומר לעצמך - באמת האנשים שמתעסקים בחדשות, צריך לתת להם בעיטה אחת בתחת השמן שלהם ושילכו לרחובות, יפגשו אנשים וישאלו אותם מה באמת מעניין אותם - במקום לשבת ליד המחשבים שלהם מלוכלכי המקלדת ולהתעסק בשטויות שלהם".

מקשת נמסר: "לא התקבלה כל ההחלטה להוריד את דמותו של אברי גלעד. התוכנית נמצאת בשלבי כתיבה אחרונים, וכל התשובות יינתנו מחר בערב".