מוטורולה מציעה את המפעל בערד לרכישות; לא תפטר עובדים

מוטורולה: "החברה בוחנת את מעמדו על המפעל בערד בהתייחס לעובדה שהוא פועל בעולם תחרותי וגלובלי"

מוטורולה ישראל שוקלת למכור את מפעל הייצור שלה בערד או להכניס יצרנים נוספים למפעל. במפעל מועסקים כ-500 עובדים והוא מהווה את פעילות הייצור המרכזית של החברה בארץ. גורמים בחברה מסרו כי אין כוונה בשלב זה לפטר עובדים במפעל.

מטרת החברה היא לפתוח את המפעל לייצור לגורמים נוספים, כאשר עם חלקם כבר התקיימו מגעים ראשוניים. בשלב זה לא ברור מי יהיה אחראי על המפעל ועובדיו במידה וחברות אחרות ייכנסו לתהליך הייצור בו. כמו כן, כאמור, החברה שוקלת גם למכור את המפעל לחלוטין והיא פתחה אותו להצעות רכש.

"החברה בוחנת את מעמדו על המפעל בערד בהתייחס לעובדה שהוא פועל בעולם תחרותי וגלובלי", מסרה החברה בתגובה. "בין יתר הנושאים הנבחנים, שוקלת החברה אפשרויות שונות מתוך כוונה להגדיל את נפח הייצור בו".

מנכ"ל מוטורולה , אלישע ינאי, הודיע באחרונה על פרישתו לאחר כ-40 שנה בחברה, ולאחר 20 שנות כהונה כמנכ"ל. ינאי יישאר בחברה במשך תקופה לא מוגבלת לצורך חפיפה, כשאת מקומו יתפוס סמנכ"ל המכירות של מוטורולה ישראל, שמעון דיק.

בשלהי דצמבר נודע מוטורולה ישראל תפטר כ-20 עובדים במסגרת סגירת פרויקט בחברה ו-20 עובדים נוספים יעזבו את החברה בעקבות הגעתם לגיל פרישה. הפיטורים הללו מתווספים ל-80 עובדים שפוטרו מאז תחילת השנה במפעל בערד וממשרדיה בתל אביב. מוטורולה ישראל מעסיקה כ-3,000 עובדים במרכזי הפיתוח והשירות שלה בכל רחבי הארץ.