יו"ר חברת החשמל: "קיים עיוות טוטאלי במשכורות בחברה"

מוטי פרידמן קורא לבצע "טיפול שורש במערך המשכורות - "נהגי אוטובוס מרוויחים 40,000 שקל, מהנדסים רק 4,000" ■ על הנפקות החברה: "התפילות היו סוד ההצלחה. בסוף 2008 סיטי התנדנדה יותר מחברת החשמל, ונשאר לנו לסמוך על אבינו שבשמיים ועל JP"

יו"ר דירקטוריון חברת חשמל הפורש, מוטי פרידמן, קורא לבצע "טיפול שורש במערך המשכורות בחברה" הסובל לדבריו מ"עיוות טוטאלי". לדבריו "אני מסכים שנושא המשכורות הוא בעייתי מאד. מצד אחד יש את נהגי האוטובוס עם משכורות של 40 אלף שקל לחודש אבל מצד שני תוכלו למצוא גם מהנדסים עם משכורות של 4000 שקל בלבד".

פרידמן, הפורש מתפקידו בסוף החודש הבא בתום שלוש שנות כהונה דיבר בראיון ל"כרוז", עיתון איגוד החברות הציבוריות. בהתייחסו ליציבותה הפיננסית של החברה ולקשייה בגיוס הון ציין פרידמן כי "תפילות" היו סוד הצלחתה.

לדבריו "הסיסמא שהובילה אותי לפני כל הנפקה הייתה ביחד ובאמונה נצליח. ההנפקה הקשה ביותר שהצלחנו לעשות הייתה בינואר 2009 והובילו אותה ליהמן ברדרס שבינתיים נעלמה, וסיטי. צירפנו (במקום ליהמן. ע"ב) את JP מורגן ולמזלנו סיטי התייצבה להנפקה במקביל ל-JP. בסוף 2008 סיטי התנדנדה יותר מחברת החשמל ונשאר לנו לסמוך על אבינו שבשמיים ועל JP. למזלנו, סיטי התייצבה".