אלדן תפוצל ל-2 חטיבות - חטיבת רכב וחטיבת מלונאות ונדל"ן

השינויים ייכנסו לתוקף ביוני 2010, כאשר עד אז תבוצע העברת מקל מסודרת בכל מגזרי הפעילות

קבוצת אלדן הודיע היום (ד') כי במסגרת שינוי מבני שייכנס לתוקף ביוני 2010, היא תפוצל לשתי חטיבות - חטיבת רכב וחטיבת מלונאות ונדל"ן.

חטיבת הנדל"ן והמלונאות של הקבוצה, הכוללת השקעה בנכסי נדל"ן ובמלונאות בישראל ובחו"ל, תנוהל על ידי מומי דהן, 46, אשר היה האחראי בפועל על תחום זה בקבוצה בשנים האחרונות.

חטיבת הרכב של הקבוצה, שתכלול את הפעילויות בתחומי הליסינג, ההשכרה והמכירה של כלי רכב, תנוהל על ידי שי דהן, 42, שכיהן בעבר במשך מספר שנים כאחראי על תחום הליסינג וההשכרה באלדן.

מומי ושי דהן הינם בניו של יוסי דהן, בעל השליטה באלדן ויו"ר הקבוצה.

בנוסף, יוקם מטה מקצועי בראשות רון הראל, שימונה כסגן היו"ר. המטה ישרת את שתי החטיבות ויהיה אחראי ליתר פעילויות קבוצת אלדן הכוללת, החזקה בשווי של 50% באלדן שרותי דרך, בשיתוף עם קבוצת תעבורה, השקעה בשותפויות נדל"ן כמו בולווארד נדל"ן ובולווארד השקעות, השקעות בחברות הטכנולוגיה קסנלייט, מוביל-איי, מדוייז והוספיטק וכן שותפות בסוכנות ביטוח עם בר זיו רביד.

במקביל מודיעה אלדן כי דני שביט, המכהן כמנכ"ל הקבוצה בשלוש השנים האחרונות, יעתיק בקיץ הקרוב את מקום מושבו לארה"ב, שם יפתח את הפעילות העסקית של קבוצת אלדן בחו"ל בשנים הקרובות.

כאמור, השינויים ייכנסו לתוקף ביוני 2010, כאשר עד אז תבוצע העברת מקל מסודרת בכל מגזרי הפעילות.

יוסי דהן: "הקבוצה נערכה מחדש במהלך השנים האחרונות וצמחה באופן משמעותי בכל מגזרי הפעילות שלה, וערוכה כעת לפיתוח פעילות בחו"ל, בדגש על השוק האמריקני, שנמצא בצומת של הזדמנויות עסקיות בתחום הרכב והנדל"ן. לצורך כך, החלטנו לעבות את השכבה הניהולית של הקבוצה בארץ ולחלקה לחטיבות, שבראש כל אחת מהן יכהן מנהל חטיבה נפרד, ושינוהלו כמרכזי רווח עצמאיים".