"האח הגדול" בשיא עונתי: הגיע לרייטינג של 33.1%

ערוץ 10, ששידר אמש מול "האח הגדול" את הסרט על מוני פנאן, הצליח לגרד רייטינג של 8% בלבד ■ "ארץ נהדרת" של קשת ממשיכה לצבור תאוצה עם 27.9% ■ "הרווק" של ערוץ 10 ו"הכל דבש" של רשת - בירידה

"האח הגדול" הוכיחה במוצאי שבת כי אפשר להוליד תוכנית מחדש באמצע העונה. תוכנית הריאליטי של קשת השיגה רייטינג של 33.1%, בדומה לשיא הרייטינג העונתי של התוכנית. התוכנית הצליחה לעשות זאת 10 שבועות לאחר השקתה, ולאחר שנדמה היה כי היא מאבדת גובה. בכל מקרה, 837 אלף ישראלים צפו בשרה לוין עוזבת את הבית במוצאי שבת, והנתונים רק צפויים לעלות.

אל מול ההצלחה של קשת, ערוץ 10 מצליח "לגרד" 8% רייטינג עבור סרטו של אמנון לוי על מוני פנאן. בערוץ 10 טוענים כי לאור דרישות הצופים (ככל הנראה צופי "האח הגדול") החליטו בערוץ לשדר את הסרט בשנית היום.

השבוע האחרון מאפשר לקשת "לסמן וי" ליד המשימה "לכבוש את סופי השבוע". אחרי פתיחה מאכזבת, "ארץ נהדרת" צוברת עוצמה ומגיעה ל-27.9% רייטינג ביום שישי האחרון. מדובר בשיא עונתי, לפי שעה, ובממוצע התוכנית הגבוה ביותר בערב שבת מאז נובמבר 2007, אז שודר הסיבוב השני של "רק בישראל". כמחצית מצופי הטלוויזיה ביום שישי צפו בתוכנית הסאטירה של קשת.

"הרווק" בירידה

"מונית הכסף" ששודרה במוצ"ש בשידור חוזר הביאה 19% רייטינג, ו"רמזור" ששודרה שוב ביום שישי השיגה 19.2% רייטינג ומקום בעשירייה המובילה של השבוע.

אחרי קשת, הזכיינית המצליחה ביותר בערוץ 2 היא דווקא חברת החדשות. חדשות השבת מביאות 23.8% רייטינג, ואילו המהדורה היומית מביאה 19.7%. גם "אולפן שישי" ממשיכה להמריא לרייטינג של 18.4%.

לעומת זאת, סופי השבוע של ערוץ 10 נשארו שחונים - חדשות מוצ"ש של ערוץ 10 עם 8.8% רייטינג, וחדשות שישי עם 6.2% בלבד. הממוצע השבועי של חדשות ערוץ 10 עומד על 9.3% צפייה.

תוכנית הריאליטי "הרווק" של ערוץ 10 עומדת על רייטינג של 13.1% - ירידה של יותר מ-2 נקודות מפרק הבכורה, ואילו "נשות הטייסים" מסתפקת בממוצע רייטינג שבועי של 4.2%.

לרשת, לעומת זאת, היה עוד שבוע מוצלח, אך בניגוד לקשת לא היו בו הפתעות רייטינג מיוחדות. "רוקדים עם כוכבים" היא התוכנית בעלת הרייטינג הגבוה ביותר של הזכיינית עם 22.9%, מעט יותר מ"כלבוטק". "הכל דבש" מדרדרת אחרי פרק בכורה מוצלח לרייטינג של 16.4%, שעדיין נחשב מוצלח עבור דרמה ישראלית.

22