אדידס לא רוצה יותר את "שריף" ארינס

חברת ההלבשה החליטה לבטל את חוזה החסות עם שחקן ה-NBA של הוויזארדס, שיישפט על החזקת נשק ללא רשיון ■ החוזה המקורי עם אדידס נחתם ב-2003 עבור 40 מיליון דולר ל-8 שנים

חברת ההלבשה אדידס הודיעה בסוף השבוע על הפסקת החסות שלה עם גילברט ארינס, שחקן וושינגטון וויזארדס מה-NBA, שהושעה מכל פעילות על-ידי הקומישנר דייויד סטרן לאחר שהחזיק בלוקר שלו בחדר ההלבשה של הוויזארדס מספר אקדחים ללא רישיון, ואף איים להשתמש בהם כנגד אחד מחבריו לקבוצה.

ארינס, 28, הובא לבית המשפט בוושיגנטון ביום שישי, שם הודה בהחזקת נשק לא חוקית. עונשו ייגזר ב-26 במארס, וצפוי להיות קל יחסית בעקבות ההודאה שלו (התביעה תבקש שישה חודשי מאסר, כאשר העונש המירבי על עבירה זו הוא חמש שנים). "בעקבות הודאתו של ארינס, החלטנו להפסיק באופן מיידי את הסכם החסות איתו", נמסר מאדידס שמחזיקה בהסכם עם השחקן מאז 2003. החוזה של ארינס שהבטיח לו 40 מיליון דולר ב-8 שנים, היה אמור להסתיים ב-2011.

ארינס, שנבחר שלוש פעמים בעבר למשחק האולסטאר, יפסיד בכל משחק שבו הוא לא ישחק בעקבות ההשעיה הנוכחית שלו 147,208 דולר. בחוזה שלו עם הוויזארדס נותרו עוד ארבע עונות, שאמורות להכניס לו סך של 80 מיליון דולר.