לשכת רה"מ על התביעה נגד שרה נתניהו: "שקרית ומשמיצה"

ליליאן פרץ, שהיתה העוזרת בבית משפחת נתניהו, מאשימה את שרה נתניהו בהתעללות והשפלות - כך דווח בגלי צה"ל ■ לשכת רה"מ: "פרץ קיבלה יחס חם ואוהב מגברת נתניהו, שגרם לה להישאר בעבודתה כ-6 שנים"

בלשכת ראש הממשלה דוחים הבוקר (א') את טענות התביעה של ליליאן פרץ, מי שהיתה העוזרת בבית משפחת נתניהו בקיסריה - כך דווח בגלי צה"ל.

כזכור, פרץ מאשימה את שרה נתניהו בהתעללות ובהנהגת מסכת של השפלות, ובהן שיחות טלפון באמצע הלילה, הוראה להחליף 4 מערכות בגדים ביום עבודה אחד ודרישה לפנות אליה רק בתואר "גברת נתניהו".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "זהו כתב תביעה שקרי ורצוף בהשמצות ובדיות על שרה נתניהו, שמטרתו לפגוע בבעלה ובה. התובעת ליליאן פרץ קיבלה יחס חם ואוהב מהגברת נתניהו, שגרם לה להישאר בעבודתה כ-6 שנים. כשמשפחת נתניהו ביקרה בביתה של התובעת בחג המימונה, צולמה ליליאן על-ידי התקשורת כשהיא מחבקת בחום את שרה נתניהו".

בתגובת המשרד עוד נכתב כי "באותו מעמד העידה ליליאן בעצמה על היחס המצוין שקיבלה בבית נתניהו באומרה: 'אני חולה על שרה. אין לי חברות, והיא חברה, אימא ועוזרת, היא הכול עבורי. היא בנאדם מדהים. אני מתה עליה'. במכתב התפטרות ששלחה ליליאן היא כתבה כי היא מגישה את התפטרותה עם המון 'אהבה והערכה'. לצערנו, יש כאן קמפיין תקשורתי מגמתי נעדר כל אתיקה עיתונאית. הגברת נתניהו ניצחה כבר פעמיים בבית המשפט, והיא תנצח גם הפעם במקום שבו מתבררים הצדק והאמת", לשון התגובה.

"השפלות הולכות ונשנות"

"היא ביקשה ממנה בקשות שונות ובלתי הגיוניות, השפלות הולכות ונשנות והפעילה אותה בשעות לא שעות", מספר עורך דינה של פרץ, אסף שרעף. "אדם שזקוק לפרנסתו וצריך לפרנס את ארבעת ילדיו, בולע את הרוק ושותק על מנת לקבל את המשכורת בסוף החודש. אני התרשמתי שהיא דוברת אמת".

בא-כוחם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, עו"ד מיכאל רבלו, אמר הבוקר לגלי צה"ל כי התובעת זכתה ליחס חם ואוהב מהגברת נתניהו: "אם היה כל-כך רע לגברת פרץ, מה היא עשתה שם במשך 6 שנים? היא נשארה שם כי היה לה טוב. אם היה לה כל-כך רע, למה היא כתבה במכתב ההתפטרות 'לביבי ושרה עם המון אהבה והערכה'. כל מה שכתוב בתביעת-הסרק יתברר בבית המשפט. יש אינטרסים גדולים מאוד שמנצלים את הגברת פרץ כדי לנגח את ראש הממשלה ורעייתו".

עורך דינה של משפחת נתניהו, דוד שימרון, אמר בתוכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי בגלי צה"ל כי הוא סבור כי מאחורי התביעה עומדים גורמים בעלי אינטרס: "שרה נתניהו לא שונאת את ליליאן, להפך - היא מביעה כלפיה סוג של חמלה ואמפתיה, ממש כמו רחמים, על זה שהיא מנוצלת על-ידי כלי תקשורת".

"הדברים יתבהרו בבית המשפט"

בפתח ישיבת ממשלה הבוקר הגיבו השרים לפרשייה שהתפרסמה בסוף השבוע האחרון, ולשאלה האם נתניהו כשיר לשמש כראש ממשלה. אחד מהמגיבים היה גם שר האוצר יובל שטייניץ, שאמר: "ראש הממשלה כשיר לתפקד מצוין. לפעמים לא צריך להקשיב לפרשנים".

"אין לי שום תגובה", אמר שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, "יש לנו עיתונות חופשית, שכותבת מה שהיא מוצאת לנכון. הדברים יתבהרו בבית המשפט, ואני לא מתייחס לספקולציות כאלה ואחרות".

בתשובה לדברי הפרשנים כי ראש הממשלה נותן לרעייתו לנהל את המדינה, השיב השר דן מרידור: "יש לתקשורת חוש הומור הבוקר".