בנימין נתניהו: "כוונו את האש אליי, עזבו את אשתי וילדיי"

כך דווח בערוץ 2 ■ "היא עוזרת לי להיות בן אדם יותר רגיש וראש ממשלה יותר אנושי", אמר נתניהו בביקורו בגרמניה ■ "איו לי ספק שהאמת מאחורי העלילה תצא לאור בהקדם. אני מבקש להבהיר דבר אחד. אשתי לא מתערבת בענייני המדינה - זה אבסורד לקבוע את זה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום לראשונה לפרסומים אודות תביעה כנגד אשתו, שרה נתניהו, ויחסה למנהלת משק הבית שלהם בקיסריה, תוך התייחסות לכך שאשתו מעורבת בהחלטותיו - כך דווח בערוץ 2.

בביקורו בגרמניה אמר נתניהו: "איו לי ספק שהאמת מאחורי העלילה תצא לאור בהקדם. אני מבקש להבהיר דבר אחד. אשתי לא מתערבת בענייני המדינה - זה אבסורד לקבוע את זה. יש תחום אחד שהיא מתערבת - היא אומרת לי להיות קשוב לזולת, תהיה קשוב לצרכי הקשישים והילדים וניצולי השואה, תהיה אבא יותר טוב. בזה היא מאוד משפיעה עלי. היא עוזרת לי להיות בן אדם יותר רגיש וראש ממשלה יותר אנושי ועל כך אני חייב לה חוב על המחיר האישי שהיא משלמת על העמידה האיתנה לצדי". "כוונו את האש אליי, עזבו את אשתי וילדיי", אמר.

מלשכת ראש הממשלה נמסר אתמול (א') בתגובה: "זהו כתב תביעה שקרי ורצוף בהשמצות ובדיות על שרה נתניהו, שמטרתו לפגוע בבעלה ובה. התובעת ליליאן פרץ קיבלה יחס חם ואוהב מהגברת נתניהו, שגרם לה להישאר בעבודתה כ-6 שנים. כשמשפחת נתניהו ביקרה בביתה של התובעת בחג המימונה, צולמה ליליאן על-ידי התקשורת כשהיא מחבקת בחום את שרה נתניהו".