עוזרת-הבית לשעבר של שרה נתניהו: קיבלתי איומים על חיי

ליליאן פרץ, שהגישה תביעה נגד רעייתו של רה"מ בגין התעללות והשפלות, התלוננה במשטרה כי קיבלה שיחת טלפון בה נאמר: "אם לא תבטלי את התביעה תוך 12 שעות - תיפגעי באופן אישי" ■ הדברים נחשפו בחדשות 2 ■ לשכת רה"מ: "אנו מוקיעים ומגנים כל איום"

פרשת העוזרת של שרה נתניהו עולה מדרגה: ליליאן פרץ, שעבדה כמנהלת משק-הבית של משפחת נתניהו בקיסריה במשך כ-6 שנים והגישה בשבוע שעבר תביעה נגד רעייתו של ראש הממשלה בגין התעללות והשפלות, הגישה היום (ג') תלונה במשטרה בגין איומים שקיבלה על חייה.

הדברים נחשפו הערב בחדשות ערוץ 2.

לדברי פרץ, היא קיבלה שיחת טלפון מגבר שלא הזדהה, שאמר: "מי זאת, ליליאן? את זו שעושה את כל הבעיות? אם לא תבטלי את התביעה ותסיימי את הפרשה תוך 12 שעות - את תיפגעי באופן אישי. זה מביבי".

פרץ אמרה בשיחה עם חדשות ערוץ 2: "אני בהלם. לא ציפיתי שזה יגיע לידי כך. זה יצא מכל פרופורציה. אני לא מנהלת חיי שגרה, ממש לא. עוברים עלי רגשות פחד. עד עכשיו לא פחדתי כי האמנתי באמת שלי, אבל עכשיו אני פוחדת על הילדים שלי".

פרץ אף הכחישה כי היא פועלת ממניעים פוליטיים וכי יש לה כל קשר למפלגת קדימה.

פרקליטה של פרץ, עו"ד אסף שרעף, מסר בתגובה כי אין להקל ראש בדברים, ואמר כי "יש לנהל את כל ההליך בבית המשפט".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "אנו מוקיעים ומגנים כל איום וכל גילוי אחר של התנהגות בלתי חוקית". הלשכה הכחישה כל קשר בין בני-הזוג נתניהו ובין האיומים שקיבלה פרץ.