פלאפון משיקה שירות דחיפת מיילים של חברת emoze

השירות החדש, שייקרא Smart Mail, יאפשר לקבל מיילים ישירות למכשיר מבלי להתחבר לשרתי הדואר ■ כל מכשירי פלאפון ברשת החדשה יתמכו באפליקציית דואר שהחברה פיתחה ביחד עם חברת emoze מבית אמבלייז

חברת פלאפון ממשיכה להשיק שירותים סלולריים שיגבירו את התנועה על הרשת החדשה שלה: היום (ד') הושק שירות המאפשר "לדחוף" קדימה את השימושים בדואר האלקטרוני דרך המכשיר הסלולרי. בדומה לנוקיה, שהכריזה בשנה שעברה כי היא מתכוונת לדחוף לכל מכשיר שלה את שירות הדואר האלקטרוני שלה על בסיס אתר האינטרנט והאפליקציות OVI- פלאפון מרימה את הכפפה ויוצאת בשירות דואר אלקטרוני שלה.

כל מכשירי פלאפון ברשת החדשה יתמכו באפליקציית דואר שהחברה פיתחה ביחד עם חברת emoze מבית אמבלייז, ושזמינה להורדה גם ללקוחות שכבר רכשו מכשיר ברשת החדשה וגם למכשירים שאינם נמנים על קטגוריית הטלפונים החכמים.

השירות, שייקרא Smart Mail, יצורף לחבילת "הכול כלול" שבה הלקוח משלם 59 שקל ומקבל מגוון שירותים כולל גלישה סלולרית, GPS, מוזיקה ועוד. מי שיבחר להשתמש באפליקציה באופן נפרד, יצטרך לשלם עליה 12.90 שקל בחודש עבור חבילה של 880 מיילים או 20 מגה בלבד. מי שיחרוג מהקיבולת, יצטרך לשלם 10 אגורות למגה עם מגבלה של עד 30 שקל בחודש.

השירות החדש נועד לדחוף את המיילים למשתמש במקום שהוא יצטרך למשוך אותם משרתי הדואר האלקטרוני השונים. השירות תומך בכל תיבות הדואר המוכרות, כולל ספקיות האינטרנט בישראל, ג'ימייל, הוטמייל, וואלה, פייסבוק.

סמנכ"ל חטיבת התוכן בפלאפון, גיא באומן, העריך שתעבורת המיילים במכשירי סלולר תגדל במאות אחוזים בשלוש השנים הקרובות, ופלאפון רוצה להוביל את הקטגוריה.