מנכ"ל חדש לתפרון: עמית מרידור יחליף את עדי ליבנה

מרידור, לשעבר מנכ"ל CMT מדיקל, מונה למנכ"ל תפרון החל מהיום ■ מרידור: "בכוונתי להוביל את תפרון להרחבת היקף מכירותיה, לפריצה לשווקים בינלאומיים חדשים ולהטבעת חותמה של תפרון בתעשיית הטקסטיל"

חברת הטקסטיל תפרון מינתה מנכ"ל חדש. החברה הודיעה היום (ה') לבורסה כי עמית מרידור, לשעבר מנכ"ל CMT מדיקל, מונה למנכ"ל החברה החל מהיום. מרידור יחליף את עדי ליבנה, שפרש מתפקידו לפני מספר שבועות.

תפקידו האחרון של מרידור, בין השנים 2008-2009, היה כאמור מנכ"ל חברת המכשור הרפואי CMT מדיקל. באמתחתו 15 שנות נסיון בתעשיית הטקסטיל, כמו גם נסיון ניהול, פיתוח עסקי ויישום תכניות מפנה בחברות. מרידור רכש את ניסיונו בענף הטקסטיל בחברת נילית, יצרנית חוטים וסיבים, בשנים 1990-2005. בין השאר, שימש כמנהל תהליכי ייצור, מנהל שיווק ומנהל חטיבת הטקסטיל. בין השנים 2005-2008 שימש מרידור בתפקיד סגן נשיא לפיתוח עסקי, שווק ומכירות בחברת Syneron Medical, יצרנית מוצרי יופי.

לדברי מרידור, "תפרון בעלת מוניטין בינלאומי ביכולותיה לחדשנות, עובדה המהווה בסיס
לרכישת אמון לקוחות ומשקיעים כאחד, ככל שנוגע ליכולת החברה לספק את מיטב המוצרים
בשוק. כחלק מהצוות, בכוונתי להוביל את תפרון להרחבת היקף מכירותיה, לפריצה לשווקים בינלאומיים חדשים ולהטבעת חותמה של תפרון בתעשיית הטקסטיל".

נזכיר, כי תפרון נקלעה לקשיים שהעמידו את המשך פעילותה בסכנה. לפני כחודשיים הבנקים עצרו את ניצול האשראי שלה, אך לבסוף הגיעו איתה להבנות וההסכם הסופי אמור להיחתם עד סוף חודש מארס.

ההסכם כולל רה-ארגון של חובות תפרון לבנקים בסך 31 מיליון דולר, כשמתוכו 1.8 מיליון דולר מהווים אשראי חדש לזמן קצר, הכפוף לערבויות של בעלת המניות הגדולה בחברה, נורפת. הבנקים ילוו לתפרון 15 מיליון דולר לצורך פירעון חלק מהאשראי הקיים. הלוואה נוספת שתפרון תקבל היא בסך חמישה מיליון דולר, והיא תיפרע בארבעה תשלומים שווים בין סוף 2012 לסוף 2015. הבנקים גם יעמידו לתפרון מסגרות אשראי לטווח של עד שנה, בהיקף של כ-9 מיליון דולר.