עופר גלזר מדבר: "שרי אריסון אישה מיוחדת, היו חוויות רבות"

בעלה לשעבר של הטייקונית שרי אריסון, ואיש העסקים שפנה בינתיים לעסוק בנדל"ן, דיבר היום על תקופת הנישואים המתוקשרת בראיון לערוץ 2 ■ "חווינו הרבה מאוד חוויות; איני מוחק את התקופה הזו", אמר והוסיף על התועלת האישית מהקשר: "בהחלט נפתחה לי דלת - ואני נכנסתי בה"

"את מה שהיה לי עם שרי אריסון איני מוחק, בטח לא את מה שהיה לי עם מישהי תקופה מאוד חשובה בחיים שלי", כך אמר הערב (ה') איש העסקים עופר גלזר בראיון מיוחד לערוץ 2. "חווינו הרבה מאוד חוויות שאדם ממוצע לא חווה בכל מסגרת חייו", הוא אמר, כשמונה חודשים לאחר הפרידה המתוקשרת.

"שרי היא אישה מאוד מיוחדת, ולא רק שאני לא מוחק את תקופת הקשר שלנו, כי אם הבנות שלי עדיין בקשר עם בנה דניאל", סיפר גלזר. עם זאת, הדגיש כי בין השניים לא קיימים בימים אלו שום קשרים עסקיים.

"מקווה שאני עושה טוב"

גלזר הודה אף כי מערכת היחסים עם אריסון סייעה לו לא מעט להגשים יעדים בחייו. "אין ספק שלהיות 'בעלה של' מקנה לך אמצעים שלאדם מן השורה אין", אמר. "זה בהחלט פתח לי דלת ואני נכנסתי בה, ואני מקווה שאני עושה טוב ובצורה הוגנת".

ויש להבין למה התכוון גלזר, שבימים אלה עובד על פרויקט נדל"ן גדול באילת - בעיצוב חיצוני של יאכטה ענקית. "זו אהבת הילדות שלי, מאז שהייתי בן שלוש", הוא אמר. "ממעשיי היום רק התבקש שזה יהיה הפרויקט בו אעסוק". לדבריו, לצד העיסוק בנדל"ן בארץ, הוא עוסק גם במכירת נכסים בארצות הברית - לאלפיון העליון. "גם בסטארט-אפ אני עוסק", אמר.