מודיעין רכשה עוד 7.5% מהזכויות ב"שרית" מלפידות

למודיעין קיימת החזקה של 15% ב"שרית" ■ בנוסף זימנה החברה אסיפה כללית דחופה בה היא מבקשת לאשר את ההתקשרות בהסכם לרכישת 70% מהזכויות ברשיון "גבריאלה" וכן את הרכישה ב-"שרית"

חברת חיפושי הנפט מודיעין אנרגיה שבשליטת צחי סולטן ונוחי דנקנר הודיעה היום (ד') כי התקשרה בהסכם נוסף עם לפידות חלץ לרכישה של 7.5% נוספים מהזכויות ברשיון "שרית" אשר מצוי מזרחית לאשדוד וגודלו כ-148 קמ"ר, בתמורה ל-120 אלף דולר.

רכישה זו מצטרפת ל-15% אותם כבר מחזיקה מודיעין בזכויות ב"שרית" מאז ה-11 בנובמבר 2009, כך שלאחר אישור הממונה להעברת הזכויות תחזיק מודיעין ב-22.5% מזכויות ההשתתפות ברשיון.

בתמורה לזכויות המועברות אליה התחייבה השותפות לשלם ללפידות, החזר הוצאות עבר בסך כולל של 120 אלף דולר, אשר ישולם תוך 10 ימי עסקים מהיום בו יתקיימו התנאים המתלים להסכם (אישור באסיפה הכללית) ובלבד שעד אותו יום יתקבל אישור הממונה להעברת הזכויות המועברות מידיה של לפידות חלץ למודיעין.

זימון אסיפה דחופה

בנוסף, הודיעה החברה על זימון לכינוס דחוף של אסיפה כללית מיוחדת שתתכנס ב-4 בפברואר, כאשר המועד הקובע לזכאות להשתתפות באסיפה נקבע ל-31 בינואר (יום א' הקרוב).

על סדר יומה של האסיפה: אישור התקשרות השותפות בהסכם עם לפידות חלץ, עליו הודיעה היום, לרכישה מלפידות של 7.5% נוספים מזכויות ההשתתפות ברשיון "שרית".

בנוסף נדרשת האסיפה לאשר את התקשרות השותפות בהסכם עם אדירה אנרגיה לפיו תעביר אדירה לשותפות 70% מהזכויות ברשיון "גבריאלה" עליו הודיעה החברה אתמול.

הרוב הדרוש לקבל ההחלטות הוא של לפחות 75% מהיחידות שבעליהן השתתפו והצביעו באסיפה בעצמם או ע"י בא כוח.

נזכיר כי רק אתמול יצאה המניה מרשימת השימור ועברה להיסחר ברשימה הראשית בבורסה. בסיום המסחר בבורסה סגרה המניה ביציבות ברמה של 3.3 אגורות לאחר שריכזה מחזור של כ-11.26 מיליון שקל שעברו ב-738 עסקאות.

החברה מציינת כי הודעה זו נעשית על פי הודעת המפקח, לפיה טובת בעלי היחידות מחייבת כינוס דחוף של לא פחות מ-7 ימים של אסיפה כללית לצורך ההחלטות שעל סדר היום.