עובדי רשות המים יחזרו לעבודה לאחר 60 ימי שביתה

אמיר שישה, יו"ר ועד העובדים: "נחזור למרות משבר אמון גדול מאד מול אורי שני, מנכ"ל רשות המים"

עובדי רשות המים יחזרו מחר (א') לעבודתם לאחר 60 ימי שביתה. כך מסרה נציגות העובדים. העובדים שבתו לטענתם על רקע השינויים הארגוניים החד צדדיים שנערכו ברשות, והמשימות הרבות שהוטלו עליהם בעקבות השינויים.

העובדים מציינים, כי שביתתם היא אחת השביתות הארוכות במשק בהן לא קיבלו העובדים משכורות.

"עובדי רשות המים חוזרים לעבודה על רקע ההתחייבויות שהתקבלו ממשרד האוצר בנושא כניסה למו"מ על הסכם העסקה לרשות המים. השיח עם האוצר התאפשר הודות להצטרפות ההסתדרות למאבק עובדי רשות המים", אמר אמיר שישה יו"ר ועד עובדי רשות המים.

"עם זאת קיים משבר אמון גדול בין העובדים ובין אורי שני המנכ"ל, אשר לאורך השביתה כולה העדיף להתעלם מהעובדים והמשיך, בסיוע חברי ההנהלה, לפעול מאחורי גבם ולבצע פעילות אשר פגעה בסיכויי העובדים להגיע להבנות ולסיים את השביתה כבר לפני למעלה מחודש ימים", ציין שישה.

לדבריו, "עובדי רשות המים המומים מהתנהלותו של אורי שני ואינם מבינים כיצד ייתכן שבימים של משא ומתן מרתוני לסיום שביתה מול האוצר ובעיקר מול אורי שני עצמו, העדיף הנ"ל לצאת לשתי מדינות בחו"ל ולנהל משא ומתן באמצעות SMS ושיחות טלפון מתמשכות במקום לדחות את נסיעותיו על מנת לקדם את סיום השביתה של עובדיו".

נציין, כי ל"גלובס" נודע שבדיוק לפני שבוע, במוצ"ש שעבר, אמורה היתה להתקיים פגישה בין שישה לשני. אולם, על-פי הערכות, בעקבות פרסום דבר הפגישה הצפויה "בגלובס", הפעילו עובדי רשות המים לחצים על שישה והפגישה בוטלה. בכל אופן, שישה מדגיש, כי מאבקם של עובדי רשות המים לא הסתיים. ראש רשות המים, פרופ' אורי שני, מסר בתגובה: "אני מברך על כך שהעובדים החליטו לשוב לעבודה".