יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת מליסרון

במהלך המכרז הוגדר למשרדים כי היקף התקציב השנתי יעמוד על מיליון דולר ■ עבור כל קניון בקבוצה הוגדר תקציב פרסום של כמיליון שקל

משרד הפרסום יהושע TBWA זכה במכרז על תקציב הפרסום של מליסרון - כך נודע ל"גלובס". מליסרון היא חברה ציבורית בשליטת חברת האחים עופר.

במסגרת הליך המכרז, שכלל גם מצגות קריאייטיב ואסטרטגיה, הוגדר למשרדים המתמודדים היקף תקציב שנתי של כמיליון דולר.

מליסרון מחזיקה בבעלות על 5 קניונים, בהם הקריון בקריית-ביאליק, קניון חוצות המפרץ בחיפה וקניון רננים ברעננה. לאחרונה השלימה החברה וקיבלה את אישורה של הממונה על ההגבלים העסקיים לרכישת קניון רמת-אביב וקניון סביונים מחברת אפריקה ישראל. מלבד השלמת העסקה גם השיגה מליסרון את אחד המנהלים הבכירים בתחום - מנכ"ל החברה משה רוזנבלום, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל חטיבת הקניונים של בריטיש ישראל.

עד עתה לא ערכה מליסרון צעדים פרסומיים משמעותיים. תקציב הפרסום של הנכס הגדול שלה, הקריון בקריית-ביאליק, התנהל במשרד קטן מאוד - פרסום ירקוני. גם תקציב הפרסום של הקניונים שנרכשו, קניון רמת-אביב וקניון סביונים, התנהלו במשרד קטן - ברנד ניו.

נראה כי החיבור לקבוצת עופר קרץ גם למשרדי הפרסום הגדולים, שכן חלק מהם התמודדו על התקציב ישירות או באמצעות חברות-בת.

עם זאת, המתמודדים הדגישו כי מדובר בתקציב לא פשוט: לכל אחד מהקניונים אמנם הוקצב כמיליון שקל בשנה, אך אין יד אחת שמרכזת את התקציב, והפעילות אמורה להתבצע מול כל מנהל קניון בנפרד. המשמעות היא לא רק עבודה לוגיסטית קשה, אלא גם סוגי מדיה הנתפסים כלא אטרקטיביים בענף, כגון פליירים ומודעות.

לאחרונה פרסמה חברת מליסרון דו"חות כספיים חיוביים, המראים כי הכנסות החברה ברבעון האחרון זינקו פי 11.4 והסתכמו ב-285 מיליון שקל, לעומת 25 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

עתה כאמור ינסו לייצר בקבוצה מהלכים פרסומיים חדשים באמצעות המשרד הנבחר - יהושע TBWA.