ניר ברקת יחשוף את ההסכם שחתם לפני הבחירות לעיריית ירושלים

עפ"י עתירה שהוגשה לבית המשפט לעניינים מינהליים בירושלים, ברקת החתים את חברי סיעתו "ירושלים תצליח" על הסכם הקונס אותם ב-250 אלף שקל במקרה של פרישה מהסיעה

בית המשפט לעניינים מינהליים בירושלים הורה לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, לחשוף את ההסכם הסיעתי שעליו חתם לפני הבחירות המוניציפאליות עם חברי סיעת שהוא עומד בראשה. זאת, במסגרת עתירה מינהלית שהגישו המינהל הקהילתי רמות-אלון ו-14 עותרים נוספים ביום חמישי האחרון.

העתירה המינהלית הוגשה באמצעות עו"ד אילן בומבך, לטענת פורום היו"רים של המינהלים הקהילתיים בירושלים לאחר שברקת סירב לחשוף את ההסכם שעליו הוחתמו חברי סיעתו.

לפי הנטען, העתירה הוגשה לאחר שברקת החליט לפרק חלק מהמינהלים הקהילתיים בירושלים, ולאחר שנודע למינהלים על ההסכם, שבמסגרתו "חויבו חברי סיעתו בתשלום כספי גבוה בכל מקרה שבו יבקשו לפרוש מהסיעה" - סכום העומד על-פי הטענה על 250 אלף שקל.

"מועצת עיריית ירושלים קיבלה החלטה משמעותית מאין כמוה ביחס לפירוק החברה הירושלמית", נטען בעתירה, "דבר שיפגע קשות ובאופן בלתי הפיך במינהלים הקהילתיים של ירושלים, כאשר בבסיס ההחלטה מצויים הסכמים והסכמות הנעלמות לעת הזו מעין הציבור".

השופטת נאוה בן-אור קבעה דיון דחוף בנושא זה למחר (ב'), והורתה לברקת ולבאי-כוחו להצטייד במסמך בבואם לדיון, "אם הוא קיים".