HOT משיקה חבילות טריפל חדשות; מבטלת חבילות ביניים

תשיק בין היתר חבילת Triple Mega, הכוללת טלוויזיה עם כל החבילות החדשות + ממיר VOD + ממיר HD, אינטרנט במהירות גלישה של 12 מגה וטלפון הכולל עד 1,000 דקות שיחה בחודש - במחיר של 299 שקל

חברת HOT יוצאת מחר (ב') במהלך שיווקי חדש, במסגרתו היא משנה את מבנה החבילות השיווקיות הכולל שלה. החברה יוצאת בסדרה של מבצעים חדשים לרכישת 3 השירותים (טלוויזיה, אינטרנט, וטלפוניה), תוך כדי ביטול חבילות הביניים בגלישה באינטרנט.

HOT הודיעה על השקת חבילת טריפל פליי שנקראת Triple Mega, הכוללת: טלוויזיה עם כל החבילות החדשות + ממיר VOD + ממיר HD, אינטרנט במהירות גלישה של 12 מגה וטלפון הכולל עד 1,000 דקות שיחה בחודש - במחיר של 299 שקל בלבד.

לדברי החברה, המחיר מגלם חיסכון של מאות עד אלפי שקלים בהשוואה לבניית החבילה באופן עצמאי.

בתחום שירותי הטלוויזיה החברה שיפרה את הצעות המבצעים ללקוח, ומעתה יוצעו מבצעים הכוללים 6 חבילות תוכן חדשות ומורחבות של עד 9 ערוצים בכל חבילה. בהמשך יוצע מסלול מבצע HOT Light הכולל טלוויזיה + 2 חבילות תוכן אקסטרה + ממיר HD + ממיר VOD במחיר של 199 שקל לחודש, בהתחייבות ל-3 שנים.

בנוסף יוצעו מבצעי חבילות HOT More ו-HOT Mega הכוללות 3 או 6 חבילות תוכן.

המבצעים מוצעים גם ללא התחייבות או עם התחייבות לשנה, אך המחיר משתנה בהתאם.
באינטרנט מספר המהירויות המוצעות ללקוח יצומצם, תוך הוזלה משמעותית של המחיר - עד 20%, ובהתחייבות לשנה בלבד.

במסגרת המבצע תציע החברה את מהירויות הגלישה הבאות:

- 2.5 מגה בעלות של 59 שקל

- 5 מגה בעלות של 79 שקל

- 12 מגה בעלות של 99 שקל (במהלך 2010 במקומות שטרם נפרסה רשת ה-UFI יקבל הלקוח 7 מגה ועם התקדמות הפריסה תשודרג למהירות 12 מגה)

- 100 מגה בעלות של 599 שקל