רשת ללין נכנסת לתחום הלבשת פנאי ואביזרים

תשווק הלבשה תחתונה, תיקים, כפכפים וכדומה ■ המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה בהיקף 1.5 מיליון שקל

רשת ללין לטיפוח הגוף מרחיבה את פעילותה. הרשת הכריזה היום על כניסה לקטגוריית הלבשת הפנאי (LOUNGE WEAR) והודיעה כי תחל למכור בסניפי הרשת טוניקות, חלוקים, אוברולים, חזיות, מכנסונים וכן, אביזרים כמו נעלי ג'לי, כפכפי אצבע, תיקי ים, כובעים ועוד.

המהלך יגובה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.

"המהלך משקף את התפיסה שלנו לגבי הלייף סטייל והחוויה שהלקוחות יקבלו. יש חיבור ישיר בין המוצרים הנמכרים היום ברשת ובין הלבשת הפנאי", אומר מנכ"ל הרשת, צביקה שווימר. לדבריו, הרשת תציע את המוצרים במחירי ואליו פור מאני.

למעשה נכנסת ללין לתחרות ישירה מחד עם רשתות ההלבשה התחתונה ומאידך עם רשתות האקססורייז. בהתייחס לכך אומר שווימר, "אנחנו לא מסתכלים במי אנחנו מתחרים אלה מה אנחנו עושים".

פרט לכך, לקראת חג הפסח הקרוב תקים ללין 30 מתחמי פופ אפ סטור של המותג בקניונים מובילים, בהשקעה של 500 אלף שקל. מדובר במתחמי מכירה בגודל של 10 מ"ר כל אחד שיציעו מתנות בלבד בטווח מחירים נוח של 50-100 שקל למתנה.

שווימר מסביר כי "הרעיון הוא להגיע גם לאותם לקוחות שצריכים מתנה מהירה, ממותגת ובטווח מחיר נוח". הרשת צופה כי חנויות הפופ-אפ בנוסף לכניסה לתחום הלבשת הפנאי יביאו לגידול של 30% במכירות לקראת חג הפסח. באופן כללי, צופה הרשת כי המהלכים החדשים יביאו לגידול של 15% במכירות הרשת.

רשת ללין נמצאת בבעלות משותפת של פוקס (50%) ומירב כהן ורויטל לוי-צוברי (50%). הרשת מונה 53 סניפים, 14 מתוכם נפתחו בשנה החולפת. בתשעת החודשים הראשונים של 2009 עמד מחזור המכירות של הרשת על 51 מיליון שקל שהניבו רווח תפעולי של 8 מיליון שקל (16% מהמכירות).