קמפיין "כחול-לבן": סומנו מוצרי תלמה, יוניליוור, ויסוצקי, סנו וכיתן

למעלה מ-70 יצרנים כבר סימנו את מוצריהם בלוגו "מיוצר בישראל", בעקבות הקמפיין של התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת שנועד לעודד רכש מקומי

קמפיין "כחול-לבן" בשיתוף משרד התמ"ת והתאחדות התעשיינים עולה שלב: למעלה מ-70 יצרנים ישראלים כבר הטביעו את הסימון "מיוצר בישראל" (כובע טמבל) על מוצריהם. בין החברות: תלמה, יוניליוור, ויסוצקי, כיתן, אלקטרה, סנו, יקבי הגליל, אוניפארם, רב-בריח, קליל תעשיות, שמן עץ הזית, חרסה ועוד.

מאז החל הקמפיין בספטמבר 2009 ביקשו למעלה מ-180 יצרנים ישראלים להטביע את הלוגו על מוצריהם.

במסגרת הפעילות של התמ"ת והתעשיינים לעידוד רכישות "כחול-לבן" העבירו לאחרונה שר התמ"ת, בנימין (פואד) בן-אליעזר, ונשיא התאחדות התעשיינים,שרגא ברוש, פנייה לתעשיינים לסמן את מוצריהם המיוצרים בארץ.

ההגדרה של מוצר מתוצרת הארץ "כחול-לבן" היא מוצר שלפחות 35% מעלות ייצורו בוצעו בישראל ונעשה שינוי מהותי במוצר.

מהתאחדות התעשיינים נמסר כי רכישות של מוצרים מתוצרת הארץ, בשווי מיליארד שקלים, תתרום ליצירת 2,500-3,000 מקומות עבודה חדשים.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988