עזיבות נוספות במקאן: סמנכ"ל האסטרטגיה יוני קיש פורש

ממקאן נמסר כי קיש יוצא לחל"ת לצורך עבודה במקאן ניו-יורק ■ גם הדר גור-אריה, סמנכ"ל במקאן דיגיטל, עוזבת ותמונה למנכ"ל רגב-קויצקי ■ השניים מצטרפים לרשימה ארוכה של בכירים בקבוצה שפרשו בשנה האחרונה

מה קורה לבכירים במקאן-אריקסון? ל"גלובס" נודע כי יוני קיש, סמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד ואחד האנשים המוערכים בתחום, עוזב את המשרד.

קיש נמנה על אנשי מקאן-אריקסון כבר 9 שנים. בשלב זה אומרים במקאן כי מדובר בחל"ת לצורך עבודה בחו"ל. כזכור, לפני מספר שנים בכיר אחר של המשרד, אלון זייפרט, אז סמנכ"ל קריאייטיב, יצא לחל"ת שכלל עבודה במקאן ניו-יורק, ועד היום לא שב לישראל.

עוד נודע ל"גלובס" כי בכירה אחרת בקבוצה, הדר גור-אריה, ששימשה כסמנכ"ל במקאן דיגיטל, פרשה מהקבוצה. גור אריה תעבור לתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום רגב-קויצקי.

קיש וגור-אריה מצטרפים לרשימה ארוכה של עובדים מהדרג הבכיר בקבוצת מקאן-אריקסון שפרשו בשנה האחרונה. רק באחרונה נודע על עזיבתו של שי גורן, ששימש בתפקידו האחרון בקבוצה כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום.

אחרים שפרשו הם יובל לב, שניהל את חברת התוכן של הקבוצה, מקאן קונטנט, וכעת הוא מספק שירותי ייעוץ אסטרטגי ושיווקי לחברות שונות; יוסי ארז, שניהל את חברת האינטראקטיב מקאן דיגיטל; רוני קורל, שנחשבה עד לפרישתה לאחת הדמויות החזקות בקבוצה; מקס שרבקוב, שהיה אחראי על הטכנולוגיות במקאן דיגיטל ומונה למנהל קריאייטיב וטכנולוגיה בגיתם BBDO; ובכירים נוספים שפרשו בתחום המגזרים.

יש להניח שהרקע לעזיבות היא כניסתה של איריס בק - לשעבר סמנכ"ל השיווק של פרטנר - לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, והאג'נדה הדיגיטלית שהיא מובילה בכל הקשור להפיכת הקבוצה למוטת אינטראקטיב.

כאמור, הדר גור-אריה מתמנה לתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום רגב-קויצקי. המינוי הינו המשך לשורת שינויים המתבצעים במשרד כולו בשנה האחרונה ובחברות-הבנות של באומן-בר-ריבנאי.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" משרדי הפרסום רגב-קויצקי ופלד מקבוצת באומן-בר-ריבנאי החליטו על מיזוג ביניהם. לא מדובר במהלך מיזוג קלאסי, שכן במסגרת המהלך תוכנן כי המשרדים ישבו תחת קורת-גג אחת ויפעילו את אותו מערך מקצועי - אך לא תיערך עסקת מניות כלשהי.

מקבוצת מקאן נמסר בתגובה: "יוני קיש יוצא לחל"ת במטרה להשתלב במקאן-אריקסון ניו-יורק. לכבוד הוא לנו שבכירי מקאן בישראל מסיימים קדנציה ארוכה ומשתלבים במשרדי מקאן-אריקסון ברחבי העולם".

עדי קויצקי אישר את מינויה של גור-אריה לתפקיד.