בעקבות הבחירות באוקראינה: עלייה חדה ברייטינג של ערוץ 9

מנתוני הערוץ עולה כי מהדורת החדשות רשמה בימים מסוימים 'פיק' של 7% רייטינג ■ ביום ראשון האחרון, ממוצע הרייטינג במהדורת החדשות עמד על 5.2% - נתון גבוה מ"מבט" של ערוץ 1 ויותר מכפול מערוץ 10 באותה שעה

הבחירות באוקראינה הביאו לערוץ 9 עלייה של יותר מ-40% ברייטינג בפריים-טיים. בשבוע האחרון נרשמה עלייה משמעותית בנתוני הצפייה בערוץ, בעיקר נוכח הסיקור האינטנסיבי של הערוץ בנושא מערכת הבכירות ברפובליקה הסובייטית לשעבר. אתמול (ג') השיגה מהדורת החדשות המרכזית של הערוץ, "החדשות פלוס", רייטינג של 6.8% - גבוה יותר מ"מבט".

על-פי נתונים שהגיעו ל"גלובס", הצפייה ב"חדשות פלוס" מגיעה בימים אחרונים ל'פיק' של יותר מ-7% צפייה בקרב משקי-בית יהודיים.

לדברי ליאוניד בלחמן, מנכ"ל הערוץ, בשבועיים האחרונים יש עלייה מתמשכת ברייטינג של ערוץ 9, הנובעת גם מדרמה רוסית חדשה שעלתה בערוץ בשם "ימי ראשון בדקלים". ביום ראשון האחרון, ממוצע הרייטינג בתוכנית ובמהדורת החדשות עמד על 5.2%, נתון גבוה מזה של "מבט" של ערוץ 1 ויותר מכפול מערוץ 10 באותה השעה. למעשה, באותו ערב היה ערוץ 9 הערוץ השני הנצפה בפריים-טיים אחרי ערוץ 2.

בשבוע הראשון של חודש ינואר עמד ממוצע הפריים של הערוץ על 2.6%, ואילו בשבוע האחרון הוא עמד על 3.7% - עלייה של 42%. "הרייטינג שלנו בפריים-טיים של יום שני לא ירד מ-4% ועלה עד מעל ל-7%", אומר בלחמן.

לדבריו, "חצי מיוצאי העלייה הגדולה הם יוצאי אוקראינה. יש לנו דיווחים מכתב בקייב. גם בארץ לא חסרים דברים שמעניינים את ציבור הצופים שלנו, כמו ההתבטאויות של שר החוץ ליברמן באחרונה".

ערוץ 9