בזק בינלאומי תמכור מכשירי iPhone במטרה לגייס לקוחות חדשים

חבילת גלישה במהירות 10 מגה + מכשיר iPhone תעלה 170.80 שקל לחודש ב-36 תשלומים ■ המכשירים יימכרו ללא נעילת סים וייאספו במוקדי פלאפון

בזק בינלאומי יוצאת במהלך שיווקי חדש שמטרתו לגייס לקוחות iPhone לשירותי האינטרנט שלה. החברה תמכור מכשירי iPhone (ללא נעילת סים), במטרה לגייס לקוחות חדשים לשירותי האינטרנט האלחוטי שלה.

החברה יוצאת במבצע למכירת חבילות משולבות של מכשיר iPhone + חבילות גלישה ורשת ביתית, כאשר את המכשיר הלקוח ירכוש דרכה, אבל איסוף המכשיר יהיה דרך מוקדים של חברת פלאפון.

הלקוח יקבל את המכשיר כאמור ללא נעילת סים, כך שיוכל להכניס אליו סים של איזו חברה שירצה. כאשר הלקוח יגיע למוקד השירות של פלאפון כדי לאסוף את המכשיר, סביר להניח כי האחרונה תנסה למכור לו שירותים נוספים.

חבילת גלישה במהירות 10 מגה + מכשיר iPhone תעלה 170.80 שקל לחודש ב-36 תשלומים (67.90 שקל לחודש עבור חבילת 10 מגה + שירות אנטי-וירוס + שירות safenet, ו-102.90 שקל לחודש עבור מכשיר ה-iPhone).

עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, מסרה כי "יותר ויותר לקוחות גולשים כיום באמצעות ה-WIFI דרך מכשיר הסלולר, מגמה שתפסה תאוצה מאז כניסת ה-iPhone לישראל. כמומחים בתחום האינטרנט זה טבעי שנתמוך בגלישת WIFI דרך ה-iPhone וגם בהגדרות תיבות המייל של בזק בינלאומי במכשיר".