גבעות תחל מבחני הפקה ב-18 באפריל; דוחה האסיפה הכללית

שותפות חיפושי הנפט טרם קיבלה הצעות מחיר מהחברות הזרות לביצוע מבחני ההפקה ■ גם תוצאות סופיות של ניתוח הליבות עדיין אין, כמו גם פיענוח סופי של בדיקת הלוגים החשמליים

שותפות חיפושי הנפט גבעות תתחיל את מבחני ההפקה ב-18 באפריל והם צפויים להימשך מספר שבועות, שבסיומם תוכל החברה לגלות איזו כמות של נפט ישנה בקידוח "מגד 5" שבאזור ראש העין. כך הודיעה היום (ה') החברה בדיווח לבורסה. במקביל, החברה דוחה את האסיפה הכללית שזימנה כיוון שטרם קיבלה הצעות מחיר מהחברות שמהן היא תקנה את הציוד לביצוע מבחני ההפקה.

האסיפה של גבעות תתקיים ב-2 במארס ולא בסוף החודש כפי שתוכנן. באסיפה יפרסם השותף הכללי מצגת ובה עלויות מבחני ההפקה ולוחות זמנים. בעבר העריכה החברה כי עלויות אלו יסתכמו בכ-3 מיליון דולר, אולם היא טרם קיבלה הצעות מ-3 החברות הזרות עימן התקשרה, ואשר מאחת מהן היא אמורה לקנות את הציוד הנדרש לביצוע המבחנים.

גבעות תקבל בשבוע הבא הצעות מחיר ותבחן אותן, כאשר רק לאחר מכן היא תוכל לאמוד את עלויות המבחנים ואת לוחות הזמנים המדויקים. גם תוצאות סופיות של ניתוח הליבות (הנערך במעבדה באנגליה) עדיין אין, כמו גם פיענוח סופי של בדיקת הלוגים החשמליים.

האסיפה הקרובה צפויה להיות סוערת במיוחד, כמו קודמתה. אז זה הסתיים בעזיבתו הדרמטית של טוביה לוסקין, הגיאולוג הראשי ומי שמנהל את ההצגה בגבעות; הפעם, התארגנה קבוצת משקיעים בפורום גבעות ב"גלובס" והם ידרשו באסיפה מהשותף הכללי להפחית את התמלוגים שיגזור מהפקת הנפט, אם זו אכן תתבצע.