פרטנר תמכור חבילות אינטרנט בבית בלפטופ ובסלולר במחיר קבוע

זאת במטרה לבסס מעמד של מובילות בכל הקשור לאינטרנט הסלולרי ■ סמנכ"ל השיווק של פרטנר, ארז פז: "היום אנו מראים למי שפקפק למה נכנסנו למפ"א; אין לאף אחת ממתחרותינו יכולת לעשות מה שאנחנו עושים עכשיו"

חברת פרטנר מציבה אתגר למתחרותיה ויוצאת במבצע הכולל חבילות אינטרנט בבית, בלפטופ ובטלפון הנייד.

בכך מנצלת פרטנר את יתרונה היחסי בהחלטתה להיכנס לשוק האינטרנט הנייח - דבר שמתחרותיה נמנעות מלעשות.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק של פרטנר, אמר בשיחה עם "גלובס": "המהלך החדש חושף טפח ממגוון האפשרויות שנפתחות בפנינו בעקבות הכניסה לתחום האינטרנט. אף אחת ממתחרותינו אינה יכולה לעשות מהלך כזה ללא שיתוף-פעולה חיצוני של חברה-בת. אנחנו ראינו את היתרונות מהיום הראשון שנכנסנו למפ"א (מפעיל פנים-ארצי), והיום מי שפקפק מתחיל להבין את הסינרגיה בין הפעילויות".

מטרת המהלך היא ביסוס מעמד של מובילות בכל הקשור לאינטרנט הסלולרי. כך הלקוח יוכל להשתמש בכל הפלטפורמות בתשלום קבוע, ללא חשש משימוש יתר בלפטופ, בסלולרי או במחשב הנייד, ולגלוש כמה שהוא רוצה.

לדברי פז, "פרטנר היא החברה היחידה בישראל המציעה חבילת טריפל הכוללת אינטרנט אישי וביתי, ובכך מובילה מהפכה בעולם צריכת האינטרנט. 3 מאיצי השוק הנדרשים למהפכה טכנולוגית הפכו לנגישים: התשתיות החדשניות של הדור השלישי הוטמעו לחלוטין, מחירי ציוד הקצה הוזלו באופן משמעותי וכעת הוא בר-השגה, ומגוון ההיצע של המודמים הסלולריים התרחב ומחיריהם הוזלו".

פז הוסיף: "האינטרנט הביתי והאישי הפך למוצר בסיס ולחלק בלתי נפרד מההוצאות השוטפות של רוב בתי-האב בישראל. התנאים בשוק סימנו עבורנו שהגיעה השעה לעבור לשלב הבא ולחדור לשוק עם מוצר אינטרנטי מהפכני וחדשני המאגד 3 שירותים - רשת ביתית אלחוטית, חיבור Mobile Broadband ללפטופ וחבילת גלישה לטלפון הסלולרי".

החבילות המדוברות כוללות: מודם סלולרי חבילת גלישה GB5 ראוטר ביתי מהירות 5MB חבילת גלישה סלולרית 500MB ב-129 שקל; מודם סלולרי חבילת גלישה 20GB ראוטר ביתי מהירות 5MB חבילת גלישה סלולרית 500MB ב-159 שקל; כמו כן תציע החברה חבילות משולבות נוספות להרחבת החבילות וכן לרכישת ציוד נלווה נוסף כמו נתבים ומודמים. כל החבילות מגיעות בהתחייבות ל-18 חודשים.