שטראוס מגיעה ל-YouTube: משיקה סדרה לקידום המותג תפוצ'יפס

מדובר בסדרת אינטרנט בת 8 פרקים בשם "קרטושקס", שיצרה חברת התוכן The Box ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בחצי מיליון שקל

קבוצת שטראוס יוצאת במהלך אינטרנטי לקידום המותג תפוצ'יפס, במסגרתו תעלה סדרת אינטרנט בת 8 פרקים, שתשודר במשך כחודשיים בערוץ ייעודי באתר שיתוף קבצי הווידיאו YouTube.

היקף ההשקעה במהלך מוערך בחצי מיליון שקל. את הסדרה, שמכונה "קרטושקס" ,יצרה חברת התוכן The Box.

לדברי אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק שטראוס פריטו ליי, "אנו משיקים מהלך שידבר על טבעיות באופן הכי כייפי, חדשני ונועז שאפשר".

יקי גני, סמנכ"ל האסטרטגיה והקריאייטיב בחברת The Box, הוסיף כי "הסדרה היא פרודיה המתכתבת עם ז'אנרים קולנועיים וטלוויזיוניים. הסדרה מבוססת על חדשנות שיווקית לפיה הנגיעה בצרכן הינה דרך יצירת תוכן ולא דרך הפרסום הקונבנציונלי. ערכי המותג יוטמעו בתוך שפת הסדרה".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988