סימנס תרחיב את מפעל סולל בהשקעה של 50 מיליון אירו

הרחבת המפעל צפויה להוסיף 150 משרות ■ כעת הושלם מיזוג סולל שנרכשה ע"י סימנס באוקטובר ב-418 מיליון דולר ■ סולל תיקרא מעתה סימנס CSP ותרכז מתחתיה את חטיבת האנרגיות המתחדשות של סימנס

עם ההשלמה הרשמית של רכישת סולל והטמעתה לתוך קבוצת סימנס, מודיע התאגיד הגרמני על כוונתו להשקיע 50 מיליון יורו בהרחבת מפעל סולל, שייקרא מעתה סימנס CSP. הרחבת המפעל בבית שמש שצפויה עד ל-2012, תייצר לדברי סימנס יותר מ-150 משרות חדשות.

סימנס הכריזה על רכישת סולל באוקטובר ב-418 מיליון דולר והסגירה הפיננסית נעשתה באמצע נובמבר. בסימנס אומרים כי רכישת סולל מאפשרת לתאגיד להרחיב את סל מוצריו בתחום התרמו-סולארי. שמה החדש של סולל הוא כאמור סימנס CSP ( Siemens Concentrated Solar Power Ltd.) כחטיבת האנרגיות המתחדשות של תחום האנרגיה בסימנס.

בסימנס מציינים כי מוצרים ופתרונות לתחנות כוח תרמו סולאריות הינם חלק מפורטפוליו מוצרי איכות הסביבה של הקבוצה, שהכניסו אשתקד 23 מיליארד דולר. לטענת הקבוצה פתרונותיה אפשרו ללקוחות להפחית בשנה שעברה את פליטות הפחמן הדו חמצני שלהם ב-210 מיליון טונות. כמות זו שווה לפליטות הפחמן הדו חמצני השנתיות של ניו יורק, טוקיו, לונדון וברלין.