מודעת דרושים בבית הלבן: מנהל לחשבון הפייסבוק של אובמה

הכישורים הנדרשים ממנהל הרשתות החברתיות של נשיא ארה"ב: כישרון כתיבה יוצא דופן ויכולת להניע אנשים לפעולה ■ אובמה אמר שהוא ישמח מאד לקלוט את העובד החדש, שכן האצבעות שלו "שמנות מדי"

אתה קם בבוקר וחש דחף מיידי לעדכן את הסטטוס שלך בפייסבוק? לא יכול להפסיק לצייץ לפחות כל שעה עגולה? אם בנוסף לכל אלה אתה גם תומך נלהב של ברק אובמה, יש לך סיכוי מצוין לנסות ולהתקבל לתפקיד החדש בבית הלבן - מעדכן הרשתות החברתיות מטעם הנשיא האמריקני.

בוועדה הדמוקרטית הלאומית של אמריקה, הגוף שהחליף את זה שהריץ את אובמה לנשיאות, מחפשים אחר מנהל רשתות חברתיות שיעדכן בשוטף את חשבונות הפייסבוק, הטוויטר והמייספייס של הנשיא האמריקני. הכישורים הנדרשים מהאדם שחושק בתפקיד הם כישרון כתיבה יוצא דופן, שמשלב גם יכולת להניע אנשים לפעולה ולנהל פרויקטים מורכבים ורבים.

אם נדמה לכם שעבודה בבית הלבן היא עניין שאפשר לחפף, כאן אתם טועים. בהודעת הדרושים שפורסמה באתר הוועדה הדמוקרטית הלאומית מצויין כי התפקיד דורש "נכונות לעבודה קשה. זו לא עבודה שמתחילים בתשע בבוקר ומסיימים בשעה חמש".

בנוסף, כנראה שפתחו בבית הלבן חשבון בטוויטר עוד לפני שהבינו את רעיון הכפר הגלובלי, שכן בעל התפקיד החדש יצטרך לעבור לגור בוושינגטון הבירה, סמוך לבית הלבן, ולא יוכל לעשות זאת מהבית או ממשרד בעיר אחרת.

האצבעות של אובמה פשוט "שמנות מדי"

בין הפוסטים האחרונים בעמוד הפייסבוק של אובמה ניתן למצוא שלל איחולים לנבחרת ארצות-הברית באולימפיאדת החורף בונקובר שבקנדה וקריאה לתמוך במועמדים שיילחמו על רפורמת הבריאות של הנשיא.

"מחקר חדש מראה כי ההוצאה של ארה"ב על בריאות עלתה לסכום משוער של 2.5 מיליון דולר בשנת 2009, והיא צפויה להכפיל את עצמה ב-2019", נכתב בפוסט בפייסבוק מטעם הנשיא לפני שבוע. "אנחנו לא יכולים לטאטא את הבעיה הזאת מתחת לשטיח לעוד עשור, ואפילו לא לעוד שנה".

אובמה עצמו אמר כי הוא ישמח מאד לקלוט את העובד החדש שיעדכן את חשבונות הרשתות החברתיות שלו בשמו, שכן האצבעות שלו "שמנות מדי" - לדבריו - מכדי להתעסק עם הטכנולוגיה החדשה, כמו למשל הסלולרי.