תשובת ההתאחדות לברקוביץ'? אוחנה יאמן את הנבחרת מול רומניה

מאמן נבחרת הנוער, שהותקף ע"י ברקוביץ' ("על אפך וחמתך אהיה מאמן נבחרת ישראל"), ידריך את הנבחרת הבוגרת במשחק הידידות ב-3 במארס ■ ההתאחדות: "ההחלטה נלקחה כדי למצוא מאמן ללא לחץ זמן"

על המופע הביזארי של ברקוביץ' / טל וולק

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הערב (ד') כי במשחק הידידות הקרוב של הנבחרת, מול רומניה ב-3 למארס, מי שידריך את הכחולים-לבנים הוא אלי אוחנה, מאמן נבחרת הנוער. "זאת על מנת לאפשר להמשיך בתהליך איתור ובחירת המאמן הלאומי הבא ללא לחץ זמן", כדברי ההודעה שהוציאה ההתאחדות.

כזכור, היום בצהריים ערך אייל ברקוביץ' מסיבת עיתונאים אמוציונאלית, במהלכה הצהיר (בין היתר) כי "לא יעזור לאף אחד, אני אאמן את נבחרת ישראל".

ברקו, שרואה את עצמו כמועמד לגיטימי לקבל את משרת המאמן, למרות שיו"ר ההתאחדות אבי לוזון הצהיר מספר פעמים כי הכיוון הוא מינוי מאמן זר, הגדיל לעשות כשתקף את מבקריו בתקשורת, ביניהם אלי אוחנה, המשמש גם כפרשן בערוץ הספורט: "אוחנה, אני אאמן את הנבחרת על אפך ועל חמתך. תקופה ארוכה אוחנה צועק שצריך למנות מאמן ישראלי, פתאום כשמדברים על אופציה שהוא יעבוד ביחד עם מאמן זר, הוא אומר שצריך להביא מאמן זר".

בהתאחדות ציינו כי מוטי איווניר, מאמן הנבחרת עד גיל 21 (הבכירה יותר מנבחרת הנוער בהיררכיה), הוא זה שהיה עומד על הקווים במשחק עם רומניה, אלמלא היה צריך להדריך באותם ימים את נבחרתו במשחקה שלה מול רומניה הצעירה.

עוד לפני ההודעה של ההתאחדות, הגיב אוחנה בעצמו למסיבת העיתונאים של ברקוביץ', כשצוטט בוואלה! ספורט: "ברקוביץ' הוא איש קטן עם פה גדול. אדם ומאמן שהורשע בפלילים על רקע תקיפה, שמתרץ שהוא עשה את זה כאבא, האם הוא האבא היחיד בעולם? זו בושה וחרפה שהוא בכלל מזכיר את עצמו להיות מאמן. אין לי בעיה עם שחקני עבר שיתמנו לתפקיד המאמן, וזה ברור שלא כל אחד יכול להצליח, אבל צריך לעבוד כמה שנים טובות כדי להגיע לנבחרת".