טייגר וודס במסיבת עיתונאים: "לא הייתי נאמן, ניהלתי רומנים, שיקרתי"

13 דקות וחצי נמשכה מסיבת העיתונאים הפומבית הראשונה של טייגר וודס מאז התפוצצה פרשת הבגידות שלו, ובה ביקש שחקן הגולף מחילה על מעשיו ■ "אחזור לגולף יום אחד, אבל אני לא יודע מתי זה יקרה"

ההופעה הראשונה הפומבית של טייגר וודס מאז התפוצצה פרשת הבגידות שלו נמשכה 13 דקות וחצי, במסיבת עיתונאים בפלורידה בה התנצל הגולפאי על מעשיו. "לכל אחד ואחד מכם יש סיבה טובה לבקר אותי על מעשיי", אמר וודס לעיתונאים המעטים שנכחו במקום. "אכזבתי אתכם. אכזבתי את האוהדים שלי". את התשובה הכי בוערת לאוהדיו, מתי יחזור למגרש, וודס בן ה-34 לא ניפק. "אני אחזור לגולף יום אחד, אבל אני לא יכול להגיד מתי זה בדיוק יקרה. אני לא שולל את האפשרות שזה יקרה כבר השנה", אמר.

חלק גדול מהכתבים החרימו את מסיבת העיתונאים, אחרי שוודס הודיע מראש כי לא יענה על שאלות. הכתבים הספורים שבכל זאת הגיעו למועדון הגולף בפונטה ורדה ביץ' שבפלורידה, עברו בדיקות סינון קפדניות ונדרשו לכבות את המכשירים הסלולריים ולהניח אותם בצד כ-15 דקות לפני שוודס החל את נאומו.

"בכל האירוע הזה מעורבת ההתנהגות חסרת האחריות שלי שוב ושוב", אמר וודס. "לא הייתי נאמן, ניהלתי רומנים מחוץ לנישואים, שיקרתי. מה שעשיתי לא מקובל, ואני האיש היחיד שצריך להאשים. הפסקתי לחיות לפי הערכים שבהם האמנתי. אני יודע שהמעשים שלי היו שגויים, אבל שכנעתי את עצמי שזה בסדר. לא חשבתי במי אני פוגע, חשבתי רק על עצמי. חשבתי שאני יכול לעשות כל מה שאני רוצה".

וודס לא שיחק באף טורניר מאז הודיע על פרישתו ב-11 בדצמבר מפעילות. בשני הטורנירים הראשונים של השנה, בהם לא השתתף וודס - sbs championship ו-Sony Open בהוואי - נרשמה ירידה של 27 אחוז ברייטינג הטלוויזיוני לעומת הטורנירים בשנה שעברה.

וודס ספג ביקורת מהשחקנים בסבב על הטיימינג שבחר למסיבת העיתונאים, במקביל לטורניר גולף גדול, מה שמשך את הפוקוס והעניין מהטורניר עצמו. אבל אמר שלא היתה בידיו ברירה כי זהו חלון הזמן היחיד שנותר לו לפני שיאלץ לחזור להמשך הטיפולים בקליניקה במיסיסיפי. כזכור, וודס שהה בקליניקה להתנזרות ממין במיסיסיפי מספר שבועות. מי שלא נצפתה במסיבת העיתונאים היא אשתו של וודס, אלין נורדגרן, עליה אמר טייגר: "ההתנצלות שלי אליה לא יכולה לבוא בצורה של מלים. זה יכול רק להתרחש רק באמצעות ההתנהגות שלי לאורך זמן".