תקציב הפרסום של רשת מיכל נגרין עובר לאשכנזי-זלצמן

בשנתיים האחרונות פרסמה מיכל נגרין בהיקף כספי של 600 אלף דולר במחירי מחירון

רשת מיכל נגרין עיצובים, העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד אשכנזי-זלצמן, לאחר מכרז בו השתתפו משרדי פרסום נוספים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנתיים האחרונות פרסמה מיכל נגרין בהיקף כספי של 600 אלף דולר במחירי מחירון.

יש לציין כי נתוני יפעת אינם כוללים את פעילות הפרסום בחו"ל של המותג, אשר תהיה מעתה גם באחריות אשכנזי-זלצמן.