איש העסקים ג'קי בן-זקן חשוד בהעלמת מס של 2.5 מיליון שקל

בן-זקן, בעלי חברת סקטור, קבוצת מ.ס. אשדוד וקניון ארנה, נחקר היום ברשות המסים בחשד לשימוש בחשבוניות פיקטיביות ■ עורך דינו: "רשות המסים מנסה לעשות כותרות על חשבון שמם הטוב של האזרחים"

איש העסקים ג'קי בן-זקן נעצר ושוחרר היום (א') בערבות בחשד לשימוש בחשבוניות פיקטיביות בהיקף של כ-17 מיליון שקל.

על-פי החשד, סכום העלמת המס של בן-זקן עומד על כ-2.5 מיליון שקל.

בן-זקן, בעלי חברת סקטור 55 וכן בעליהם של קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד וקניון ארנה, נחקר במשך שעות ברשות המסים.

בתום החקירה הוא הובא לבית משפט השלום בקריית-גת, שם הוחלט לשחררו בערבות.

עורך דינו של בן-זקן, יוסי ברוך, מסר בתגובה: "חברת סקטור פעלה על-פי המתבקש בחוק, ומיד עם ביצוע העסקה דיווחה עליה לרשות המסים כמתחייב בחוק, על מנת לקזז את התשומות על-פי זכותה שבדין.

"רשות המסים מנסה לעשות כותרות על חשבון שמם הטוב של האזרחים. מדובר במחלוקת אזרחית בה חברת סקטור נהגה בצורה ישרה ושקופה מול רשויות המס.

"רשות המסים נדרשה להתמודד עם החזר המע"מ של חברת סקטור שנבע כתוצאה מביצוע העסקה. משלא הצליחה הרשות לגבות את המס מהמוכר, נאלצה לחפש כל דרך על מנת לעקב את ביצוע ההחזר, לרבות פתיחתה של חקירה - פעולה אשר מאפשרת על-פי הדין שהות נוספת לעיכוב החזר.

"חשוב להדגיש כי טענת החברה היא שחלף המועד שבדין לביצוע ההחזר, וכיום מחזיקה רשות המסים בכספים להם החברה זכאית כדין. אחר שעברו כל ימי החסד שנתנו לרשות להחזיר את הכספים לחברת סקטור, החליטה הרשות להפעיל לחץ על בעלי החברה, ג'קי בן-זקן, בכדי 'לעודד' את החברה לוותר על זכויותיה שבדין.

"בכוונת החברה ובעליה להמשיך ולעמוד על זכויותיהם על-פי הדין ולמנוע כל ניסיון לפגוע בשמו הטוב של בעלי החברה, ג'קי בן-זקן, ובעסקיו הרחבים", לשון התגובה.