פוליקום: טלפון חדש שמזהה ומתריע על מצבי סיכון של עובדים

במכשיר מותקנים חיישני תנועה ששולחים התראות במקרה של כשל במכונות, או במקרים של סכנה לעובדים בסביבת ייצור ■ המחיר של המכשירים נע בין 400 ל-630 דולר

חברת פוליקום , ספקית פתרונות התקשורת הארגונית מרחוק, משיקה סדרה חדשה של מכשירי טלפון מסוג KIRK, שמסוגלים לזהות מצבי סיכון של עובדים בסביבות ייצור ותעשייה, ומאפשרים העברת התראות מצוקה, זאת הודות לפתרון של חיישני תנועה המותקנים במכשיר.

המחיר של המכשירים נע בין 400 ל-630 דולר ולדברי פוליקום, חיישני התנועה המותקנים בהם שולחים התראות מסוג 'man-down' (אדם נפגע) או ‘man-running’ (אדם רץ) כאשר המכשיר מגלה חוסר תנועה או תנועה רבה מדי אחרי פרק זמן שנקבע מראש. המכשירים גם מצמצמים את זמני ההשבתה של הייצור ומשפרים את היעילות התפעולית, מכיוון שהם מספקים הודעות מיידיות במקרה של כשל במכונות.

מכשיר ה-KIRK 6020 הינו מכשיר אטום לאבק ועמיד בפני התזת מים, רעידות וזעזועים. המכשיר מתוכנן במיוחד עבור סביבות ייצור ומצויד במבחר תכונות. לדוגמה - לחצן התרעה, צג צבעוני וסמלי התראה ספציפיים לסביבת ייצור. כמו כן מספק המכשיר בטיחות מירבית עבור עובדים מבודדים בסביבות תעשייה וייצור, על ידי הוספת התרעה שמופעלת כאשר העובד מושך תפס ומנתק אותו מהמכשיר וכן מד-תאוצה.

פוליקום מכשירי טלפון מסוג KIRK / צלם: יחצ

מחיר מומלץ לצרכן :
KIRK 6020 כ- 400 דולר
KIRK 6040 כ- 630 דולר